گل محمدی: نیمکت ما 2 ماه است که از سرما می لرزد

به گزارش وبلاگ هوانورد، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو می گوید تیمش مسائل ریز و درشت زیادی از جمله نداشتن پتو و لباس گرم دارد.

گل محمدی: نیمکت ما 2 ماه است که از سرما می لرزد

به گزارش وبلاگ هوانورد به نقل از ایسنا، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: به این سه امتیاز به شدت احتیاج داریم، امیدوارم بازیکنان نیز کوشش ویژه ای داشته باشند و همچنین طرفداران هم مثل گذشته، پرشور کنار ما باشند. از آنها می خواهم که باز هم یار دوازدهم قدرتمند ما باشند، در بعضی مسابقات با انرژی طرفداران بوده که به گل پیروزی رسیدیم.

گل محمدی اعلام کرد: صنعت نفت از جمله تیم های خوب و باکیفیت لیگ برتر است. امیدوارم بتوانیم هم در فاز دفاعی و هم در زدن ضربات آخر خوب عمل کنیم. فکر می کنم بازی جذابی را از دو تیم شاهد خواهیم بود و انشالله ما برنده باشیم.

سرمربی شهرخودرو در مورد حل مسائل این تیم و امکاناتی که هفته گذشته اعضای تیم، از آنها صحبت نموده بودند، گفت: یک سری مسائل وجود دارد، نمی دانم چرا این مسائل حل نمی گردد. یکی دو ماه دیگر باید وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شویم، وقتی در لیگ نتوانسته ایم این امکانات را فراهم کنیم، چطور می خواهیم در آسیا به این سطح برسیم؟ 2 ماه است نیمکت ما دارد از سرما می لرزد اما نمی دانم چرا این مسائل حل نمی گردد؟ فصل سرد سال است و واقعا مسائل پیش پاافتاده اما تاثیرگذاری داریم.

این نشست در حالی برگزار گردید که افرادی از موسسه خیریه همدم در آن حضور داشتند و گل محمدی در ابتدای این نشست در این مورد گفت: بچه های همدم بچه های باصفا، مهربان و هنرمندی هستند که پیش از این هم سعادت ملاقات با این عزیزان را داشته ام. برای تک تک دوستانم در همدم آرزوی خوشبختی دارم.

همچنین در خاتمه نشست از طرف این موسسه به گل محمدی هدیه ای به عنوان یادبود اهدا شد.

  • طراحی ویلا

    طراحی ویلا | برای طراحی ویلای دوپلکس مدرن و یا ویلایی کلاسیک با ما همراه باشید.

  • قطار اروپا

    رزرو قطار اروپا | در سیستم رزرو قطارهای اروپا ما با بهترین و ارزانترین قیمت بلیط تهیه کنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "گل محمدی: نیمکت ما 2 ماه است که از سرما می لرزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: نیمکت ما 2 ماه است که از سرما می لرزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید