گوشی Spark 5 تکنو با دوربین چهارگانه

به گزارش وبلاگ هوانورد، گوشی Spark 5 تکنو امروز به صورت رسمی و با اعداد و ارقامی عجیب رونمایی شد. از برجسته ترین ویژگی های این گوشی می توان به نمایشگر 6.6 اینچی با نسبت نمایشگر به بدنه 90.2 درصدی، دوربین های چهارگانه در قاب پشتی در کنار فلش LED چهارگانه، پردازنده هشت هسته ای، اندروید 10 و باتری 5000 میلی آمپرساعتی اشاره نمود. در ادامه نگاه دقیق تری خواهیم داشت به مشخصات این دستگاه. با ما همراه باشید.

گوشی Spark 5 تکنو با دوربین چهارگانه

پیش از آنکه به سراغ مشخصات این گوشی برویم، در نظر داشته باشید که اسپارک 5 یک گوشی مالی است. این دستگاه با قیمتی در حدود 125 دلار (115 یورو) راهی بازار خواهد شد.

مشخصات گوشی Spark 5 تکنو

اسپارک 5 تکنو دارای یک نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن 720×1600 پیکسل است. حفره ای در بالای این نمایشگر تعبیه شده است که صندلی دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دستگاه است. به طرز جالبی این دوربین دارای فلش LED دوگانه است. طراحی یک فلش برای دوربین سلفی به خودی خود غیرمنتظره به نظر می آید، داشتن همزمان دو فلش نمونه بسیار کمیابی است. تکنو ادعا نموده است که نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه 90.2 درصد است و به نظر می آید که ما هم باید این رقم را قبول کنیم.

دوربین عقب این گوشی دارای سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 است. این دوربین با یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو، یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک سنسور دیگر همراه شده است. در مورد دوربین چهارم اطلاعاتی ارائه نشده است. اما نکته عجیب تر اینست که این دوربین ها با یک فلش LED چهارگانه همراه شده است که آن هم مورد نادری در صنعت موبایل است.

تکنو اشاره ای به نوع چیپست این گوشی ننموده و تنها به اعلام 8 هسته ای بودن آن اکتفا نموده است. در هر حال، این تراشه با 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. سیستم عامل گوشی Spark 5 تکنو اندروید 10 است که با رابط کاربری HiOS 6.1 شخصی سازی شده است. سنسور اثر انگشت در قاب پشتی گوشی تعبیه شده، اما دوربین سلفی امکان تشخیص چهره را نیز دارد.

اسپارک 5 دارای باتری 5000 میلی آمپرساعتی بوده که اشاره ای به سرعت شارژ آن نشده است، اما با در نظر دریافت قیمت این گوشی، احتمالاً از استاندارد 10 وات پشتیبانی خواهد نمود. این گوشی دارای پشتیبانی از اتصال 4G VoLTE و جک 3.5 میلیمتری هدفون است. 4 رنگ؛ خاکستری، آبی، سبز و نارنچی برای آن در نظر گرفته است که همه نسخه های آن دارای رنگ بندی گرادینت با الگوی موج دار هستند.

منبع : سخت افزار

منبع: آی تابناک

به "گوشی Spark 5 تکنو با دوربین چهارگانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی Spark 5 تکنو با دوربین چهارگانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید