کشتی فرنگی

آغاز موج تازه جناح بندی در کشتی فرنگی علیه آقای خاص!

به گزارش خبرنگاران، به تازگی خبری در محافل کشتی منتشر شد که آرامش کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی را بر هم زد. علی ارسلان یکی از فرنگی کاران ملی پوش ایران و دارنده مدال برنز بزرگسالان آسیا که چندین مدال رنگارنگ جوانان و نوجوانان جهان و آسیا را نیز در کارنامه...

16 بهمن 1400

قهرمان المپیک و جهان خادم امام رضا (ع) شد

محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و جهان در کشتی فرنگی خادم امام رضا (ع) شد.

1 آذر 1400

علیزاده: در پی رقم زدن یک اتفاق خوب دیگر برای کشتی هستیم، موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی به همه ما انگیزه داد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید تاکید نمود که تیمش از نظر فنی، بدنی و روحی شرایط مساعدی دارد و آنها در پی رقم زدن یک اتفاق خوب دیگر برای کشتی هستند.

15 آبان 1400

برنامه روز سوم مسابقات جهانی کشتی فرنگی؛ طلای ایران؟

سومین روز از مسابقات جهانی کشتی فرنگی امروز در حالی به میزبانی اسلو نروژ پیگیری می گردد که نمایندگان کشورمان در مسابقات مقدماتی سه وزن پایانی میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم، محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم و رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم به مصاف حریفان خود...

1 آبان 1400

کشتی ایران در المپیک؛ میرزازاده باخت، نجاتی حذف شد

خبرنگاران: فرنگی کاران ایران از امروز کارشان را در بازی های المپیک آغاز کردند و امین میرزازده در 130 کیلوگرم و علیرضا نجاتی در 60 کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند.

22 مرداد 1400

تقدیر شورای کشتی آسیا از محمد بنا و غلامرضا محمدی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، شورای کشتی آسیا مراسم تقدیر از برترین های کشتی این قاره را به صورت پخش زنده اینترنتی برگزار می نماید.

9 مهر 1399

نصیرزاده: بعد از مشورت با مربیان درباره نحوه قرعه کشی تصمیم می گیریم، جام جهانی با 2 کیلو ارفاق برگزار می گردد

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: بعد از مشورتی که با سرپرست مسابقات و دیگر عوامل فنی داشتیم، مقرر شد درباره نحوه قرعه کشی جام باشگاه های دنیا در کلینیک مربیان و بعد از مشورت با آنها تصمیم گیری گردد.

11 بهمن 1398