والیبال

دوپینگی معروف والیبال ایران معین شد

مهدی مهدوی به عنوان کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد به علت مصرف ماده ممنوعه دوپینگ از تاریخ یکم خرداد تا 31 مرداد امسال از فعالیت در تمامی فعالیت های ورزشی محروم شد و در حال حاضر محرومیت او به خاتمه رسیده است.

2 مهر 1401

دانشجویان اراکی روی سکوی دوم والیبال کشور

تیم اراک مقام نایب قهرمانی مسابقات والیبال دانشجویان کشور را کسب کرد.

26 شهریور 1401

تحقیر ایتالیا؛ تکلیف فینال لیگ ملت های والیبال تعیین شد

خبرنگاران: مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها 2022 دیروز (شنبه یکم مرداد) در شهر بولونیا ایتالیا برگزار گردید و در دومین مسابقه تیم های فرانسه وایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند. در این ملاقات تیم ملی فرانسه طی سه ست متوالی میزبان این دوره از رقابت ها را شکست داد تا...

8 مرداد 1401

ژاپن کابوس تازه والیبال ایران

تیم ملی والیبال ایران که در رقابت های لیگ ملت های والیبال شرکت نموده است، در بازی چهارم خود در این رقابت ها مقابل ژاپن باخت. باتوجه به بازی های اخیر اجرا شده نگاهی به 10 ملاقات اخیر این دو تیم خواهیم انداخت.

27 تیر 1401

برگزاری جلسه ستاد اجرایی المپیک ناشنوایان

چهارمین جلسه ستاد اجرایی المپیک ناشنوایان در وزارت ورزش و جوانان برگزار گشت.

27 اردیبهشت 1401

خاتمه ضبط تاریخ شفاهی والیبال

ضبط تاریخ شفاهی والیبال ایران پس از دو سال با بیان خاطره ای خواندنی از پژمان نجات پور مجری طرح تاریخ شفاهی والیبال ایران (به سفارش کمیته ملی المپیک) خاتمه یافت که نکات ارزشمند بسیاری در خود دارد.

18 فروردین 1401

با مصدومان تیم ملی والیبال درارتباطیم، آسیب دیدگی صالحی کمی حاداست

بهروز عطایی که همزمان با تیم ملی، سرمربی تیم والیبال هراز آمل است، در مورد شرایط این تیم باشگاهی در تعطیلی لیگ گفت: تعطیلی ناخواسته لیگ برتر برای تمام تیم ها رخ داد و از این فرصت استفاده کردیم تا برای تقویت نقاط ضعف و ریکاوری استفاده کنیم.

8 بهمن 1400

سخت ترین سال لیگ برتر والیبال را در پیش داریم

فرشاد سعیدی سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر در مصاحبه با خبرنگاران درباره شروع لیگ برتر گفت: هر 14 تیم حاضر در مسابقات در یک سطح قرار دارند به همین علت سخت ترین لیگ را در پیش خواهیم داشت چرا که تیم ضعیفی وجود ندارد و هر 14 تیم دیدگاهشان حضور در مرحله پلی...

21 آبان 1400

برگزاری رقابت های والیبال قهرمانی دنیا با حضور تماشاگر در سال 2022

قرار است رقابت های والیبال قهرمانی دنیا 2022 به میزبانی روسیه با حضور تماشاگر کار خود را پیگیری کند.

25 مهر 1400

دانشگاه پشت پرده کرونا

رتبه اش 10 شد، کلی درس خواند تا همان دانشگاهی که می خواهد قبول شود، اما چه اتفاقی افتاد که تا امروز دانشگاه مورد علاقه اش را هنوز به چشم خود ندیده؟ کرونا آمد و گفتند کلاس ها مجازی برگزار می شود؛ بنابراین تا امروز نه تنها دانشگاهی را که در آن قبول شده ندیده...

27 اردیبهشت 1400

آلکنو: مسائل مالی در مورد قرارداد با ایران برایم مهم است

گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد که مسائل مالی هم در توافق او با فدراسیون والیبال ایران اهمیت دارد.

2 دی 1399

5 طرح شهرداری رفسنجان افتتاح شد

خبرنگاران/کرمان به مناسبت هفته دولت، 5 طرح در سطح شهر رفسنجان با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان مورد بهره برداری نهاده شد.

21 مهر 1399

زمان شکوفایی توخته فرا رسیده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، مربیان رده های نوجوانان و جوانان، به خاطر عملکرد خوبی که در خصوص توخته داشته اند و این بازیکن را آماده موفقیت کرده اند، شایسته ستایش بسیارند.

26 شهریور 1399

داورزنی: اداره تیم ملی والیبال ایران، کار آسانی نیست، تا 65 سالگی می توانم به کارم ادامه دهم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: اداره تیم ملی ایران که جزو 8 تیم برتر جهان است، کار آسانی نیست و ما بر اساس واقعیت های موجود سرمربی را انتخاب می کنیم.

9 تیر 1399

نیکخواه بهرامی: شاید به کرونا مبتلا باشم، با تعطیلی لیگ مخالفم

به گزارش خبرنگاران، صمد نیکخواه بهرامی به دلیل التهاب دیسک کمر و مشکلاتی که به خاطر این آسیب دیدگی با آن روبرو شده بود، علاوه بر دیدارهای پایانی مرحله برگشت مقدماتی لیگ برتر، دو دیدار تیم ملی در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا را از هم دست داد.

28 فروردین 1399

کیفیت توپ افتضاح بود، به خاطر همسر و فرزندم در ایران ماندم

محبتبی میرزاجانپور بازیکن تیم والیبال شهرداری ورامین در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی این تیم مقابل تیم پیکان و پیروزی ورامین در این مسابقه، گفت: بازی پیچیده ای مقابل پیکان داشتیم. ست نخست را خوب شروع کردیم اما در ست دوم نتوانستیم مانند ست اول شروع...

3 دی 1398