آبشارهای راین، بزرگ ترین صفحه آبشار اروپا، عکس

به گزارش وبلاگ هوانورد، آبشارهای راین پهنای 150 متری و ارتفاع 23 متری دارند و حجم این آب در تابستان، 600 متر مکعب است. گرچه این آبشارها برای ارتفاع خود شناخته شده نیستند، اما پهنای آن ها تماشایی است. در روزهای تابستانی، قطرات پخش شده از این آبشار رنگین کمان بسیار زیبایی را در اطراف خود ایجاد می کند که منظره جذاب و چشم نوازی خواهد بود. اگر به آبشارها و زیبایی های طبیعی علاقه دارید، نباید یکی از بزرگترین آبشار های اروپا را از دست بدهید. توصیه می کنیم در ماه های تابستانی (ژوئن تا آگوست) به بازدید آبشارهای راین بروید تا بتوانید قایق سواری کرده و تا حد امکان، به این آبشارها نزدیک شوید و از زیبایی آن لذت ببرید.

آبشارهای راین، بزرگ ترین صفحه آبشار اروپا، عکس

دو ورودی برای آبشارهای راین وجود دارد. اولی به وسیله قلعه لائوفن (Laufen) است که دسترسی به 7 تراس برای بازدید کنندگان را فراهم می آورد تا بتوانند با پیاده روی یا آسانسورهای شیشه ای، راستا را پیموده و آبشارها را تماشا کنند.

ورودی دوم به وسیله پل راه آهن در سمت شَفهَوزِن (Schaffhausen) است که به وسیله آن، دقیقاً در قله آبشارهای راین قرار خواهید گرفت. شَفهَوزِن شهری است که از زوریخ به سادگی قابل دسترس است. شما می توانید مستقیماً از زوریخ، با قطار به این شهر بروید و قلعه نظامی مونوت (Munot) را که در قرن 16 میلادی ساخته شده است نیز مشاهده کنید.

در ماه های تابستانی، می توانید با قایق سواری، به نزدیکی آبشارهای راین بروید؛ درواقع نزدیکترین فاصله ای که می توانید با آبشارهای راین داشته باشید، به وسیله این قایق ها خواهد بود. علاوه بر آن، می توانید در کنار دریا به سمت نویهاوزن (Neuhausen) قدم بزنید که حدوداً 45 دقیقه خواهد بود و یا اینکه اتوبوس شماره 1 یا شماره 6 را از شَفهَوزِن به نویهاوزن سوار شوید.

از نویهاوزن تا آبشارهای راین تنها 5 دقیقه پیاده فاصله خواهد بود و تابلوهایی برای راهنمایی شما در راستا وجود دارد که مستقیماً به سمت آبشارها راهنماییتان می کند. در نهایت حدود 2 ساعت زمان برای رفتن از زوریخ به آبشارهای راین نیاز است.

پارکی به نام ادونچر (Adventure) نیز در ساحل شمالی آبشارهای راین وجود دارد که یکی از منحصر به فردترین پارک های طنابی بوده و تمام افرادی که به ماجراجویی و هیجان علاقه دارند، می توانند در 11 دوره متفاوت از درختی به درخت دیگر سُر بخورند و منظره خیره کننده آبشارهای راین را نیز مشاهده کنند.

در اطراف آبشارهای راین، زمین بازی برای پیاده روی و صخره نوردی برای بچه ها و نوجوانان وجود دارد. همچنین فروشگاه هایی برای خرید هدایا نیز احداث شده تا گردش شما را تکمیل کنند. فرقی نمی کند در روز بارانی به این محل دیدنی می روید و یا یک روز آفتابی؛ به هر حال توصیه می کنیم کت بارانی خود را به همراه داشته باشید.

منبع: گردشبان

به "آبشارهای راین، بزرگ ترین صفحه آبشار اروپا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشارهای راین، بزرگ ترین صفحه آبشار اروپا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید