آپشن های به روزرسانی نو واتساپ که شما را غافلگیر می نماید

به گزارش وبلاگ هوانورد، واتس اپ بالاخره قابلیت تصویر در تصویر برای تماس های ویدیویی را در اختیار کاربران iOS قرار داد. واتس اپ از اواخر سال گذشته میلادی درحال آنالیز این قابلیت بود و حالا جدیدترین به روزرسانی iOS شامل آن می گردد. با این ویژگی کاربران می توانند حین تماس های ویدیویی از اپ های دیگر نیز استفاده نمایند.

آپشن های به روزرسانی نو واتساپ که شما را غافلگیر می نماید

با به روزرسانی تازه واتس اپ می توان هنگام تماس های ویدیویی از اپ های دیگر استفاده کرد یا حتی به گشت وگذار در وب پرداخت.

واتس اپ بالاخره قابلیت تصویر در تصویر برای تماس های ویدیویی را در اختیار کاربران iOS قرار داد. واتس اپ از اواخر سال گذشته میلادی درحال آنالیز این قابلیت بود و حالا تازهترین به روزرسانی iOS شامل آن می گردد. با این ویژگی کاربران می توانند حین تماس های ویدیویی از اپ های دیگر نیز استفاده نمایند.

این ویژگی تفاوتی با حالت تصویر در تصویر فیس تایم ندارد و تماس های ویدیویی واتس اپ به یک پنجره کوچک تبدیل می گردد که در بالای اپ ها قرار می گیرد؛ بنابراین از این پس کاربران هنگام تماس های ویدیویی می توانند به سراغ های اپ های دیگر بروند؛ برای مثال می توانند حین تماس ویدیویی، در دنیای وب گشت وگذار یا حتی بازی نمایند.

قابلیت تصویر در تصویر در به روزرسانی واتس اپ برای iOS

همان طور که گفتیم، ویژگی تصویر در تصویر در تازهترین به روزرسانی واتس اپ برای iOS وجود دارد. این آپدیت با نسخه 23.3.77 را می توانید از اپ استور برای آیفون خود دانلود کنید. با وجودی که این ویژگی در آپدیت تازه واتس اپ وجود دارد، اما برای استفاده از آن احتمالاً باید کمی شکیبا باشید.

به گفته واتس اپ، این قابلیت طی هفته های آینده در اختیار تمام کاربران قرار می گیرد. البته آپدیت اخیر ویژگی های دیگری هم دارد که به مرورزمان کاربران به آن ها دسترسی پیدا می نمایند.

از این ویژگی های تازه می توان به امکان افزودن کپشن در هنگام ارسال اسناد و پشتیبانی از توضیحات طولانی تر برای گروه ها اشاره نمود. بعلاوه در این آپدیت با آواتار های شخصی سازی شده ای روبه رو هستیم که می توان از آن ها به عنوان استیکر یا تصاویر پروفایل استفاده کرد. بعضی از این قابلیت ها در آپدیت تازه واتس اپ برای اندروید هم وجود دارند.

واتس اپ چند هفته پیش ویژگی های تازهی را برای بخش استاتوس ها معرفی کرد که شامل مواردی مانند به اشتراک گذاری استاتوس های صوتی و بعلاوه واکنش به استاتوس ها به وسیله ایموجی ها می گردد.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید

به "آپشن های به روزرسانی نو واتساپ که شما را غافلگیر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپشن های به روزرسانی نو واتساپ که شما را غافلگیر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید