خبری خوش برای کاربران اندرویدی فایرفاکس ، امکان اشتراک گذاری فایل ها بدون احتیاج به ورود به سیستم تا 1 گیگابایت

به گزارش وبلاگ هوانورد، فایرفاکس سرویس ارسال و اشتراک گذاری فایل ها را به اندروید آورده است. این سرویس به کاربران اجازه می دهد که فایل های 1 گیگابایتی را بدون احتیاج به ورود به سیستم، به اشتراک بگذارند.

خبری خوش برای کاربران اندرویدی فایرفاکس ، امکان اشتراک گذاری فایل ها بدون احتیاج به ورود به سیستم تا 1 گیگابایت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، افزون بر این که، موزیلا فایرفاکس به کاربران اجازه می دهد فایل های تا 1 گیگابایتی را بدون احتیاج به سیستم به اشتراک بگذارند، اجازه می دهد که فایل های رمزگذاری شده به طور اتوماتیک حذف شوند و پس از رد شدن نیز ردیابی نمی شوند.

یک نکته دیگر در سرویس تازه موزیلا این است که اگر وارد سیستم شوید می توانید فایل هایی تا حجم 2.5 گیگابایت را به اشتراک بگذارید.بر این اساس افرادی که گوشی های اندرویدی دارند می توانند از خدمات فایرفاکس استفاده نمایند که به آنان اجازه می دهد، فایل های تا 1 گیگابایت را تنها به وسیله یک آدرس وب سایت ساده ارسال نمایند.

برنامه اندروید فایرفاکس، همچون نسخه مبتنی بر مرورگر این سرویس است که به طور رسمی در ماه مارس بعد از چند ماه آزمون اولیه به اشتراک گذاشته می گردد. این قابلیت به شما اجازه می دهد که فایل هایی که به وسیله رمزگذاری محافظت می شوند به اشتراک بگذارید و احتیاجی به ورود به سیستم ندارند. البته فایرفاکس تاکید نموده که حد مجاز برای اشتراک فایل ها را تا 2.5 گیگابایت پس از ورود به سیستم افزایش داده است.

خدمات دیگر مانند Dropbox، Box، Google Drive، Microsoft OneDrive و WeTransfer، نیز با همین تکنیک وجود دارند اما به نظر می رسد موزیلا فایرفاکس بسیار قوی تر از این سرویس ها عمل می نماید. هنوز معین نیست که آیا یک نسخه برای آیفون و سایر دستگاه های مبتنی بر iOS در دسترس خواهد بود یا خیر.

موزیلا در بیانیه ای گفت: ما ارسال فایل ها برای اندروید بتا را آنالیز و معین خواهیم کرد که آیا احتیاج به راه اندازی سرویس iOS وجود دارد یا خیر.

با استفاده از سرویس ارسال فایرفاکس، شما می توانید رمز عبور اختیاری اضافه، تعریف کنید که با یاری این قابلیت می توان یک فایل را چند بار دانلود کرد و تاریخ انقضا نیز برای آن تعریف کرد. بنابراین هیچ راهی برای نگه داشتن فایلها به صورت نامحدود وجود ندارد.

این سرویس بخشی از کوشش موزیلا برای توسعه محبوبیت مرورگر وب فایرفاکس است. فایرفاکس در مقایسه با گوگل کروم محبوبیت زیادی نداشته و در گوشی های اندروید و اپل نیز نادر است.

منبع: انتخاب

به "خبری خوش برای کاربران اندرویدی فایرفاکس ، امکان اشتراک گذاری فایل ها بدون احتیاج به ورود به سیستم تا 1 گیگابایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری خوش برای کاربران اندرویدی فایرفاکس ، امکان اشتراک گذاری فایل ها بدون احتیاج به ورود به سیستم تا 1 گیگابایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید