کپی ویژگی مجذوب کننده آیفون در اندروید 14

به گزارش وبلاگ هوانورد، گجت نیوز نوشت: نسخه نو توسعه دهندگان اندروید 14 به تازگی منتشر شد و نشان داد گوگل یکی از قابلیت های مجذوب کننده سیستم عامل اپل یعنی، iOS را به Android 14 آورده است. این ویژگی کوچک می تواند کار کاربران را راحت تر کند.

کپی ویژگی مجذوب کننده آیفون در اندروید 14

چندی پیش دومین نسخه از ورژن مخصوص توسعه دهندگان اندروید 14 منتشر شد. این نسخه از سیستم عامل اندروید، در کنار ویژگی های نوی که گوگل برای کاربران تدارک دیده، یک قابلیت کوچک اما کاربردی نیز اضافه شده که استفاده از سیستم عامل اندروید را ساده تر می نماید.

قابلیت نو اندروید 14 در نسخه توسعه دهندگان

برای مدت ها سیستم عامل های آی او اس اپل و ویندوز مایکروسافت، به کاربران این امکان را می دادند تا بدون احتیاج به زدن اینتر یا گزینه تایید، در صورت درست زدن پسوورد گوشی خود را آنلاک نمایند. این قابلیت کاربردی تا پیش از اندروید 14، به صورت رسمی در اندروید وجود نداشت و تنها با استفاده از کاستوم رام ها یا رابط کاربری بعضی از تولیدنمایندگان گوشی های هوشمند، دسترسی به آن ممکن می شد.

با این وجود حالا گوگل قابلیت تایید پسورد بدون احتیاج به زدن کلید OK را به اندروید اضافه نموده است. در سیستم عامل آی او اس پین های شش کلمه ای بدون احتیاج به زدن اینتر تایید می شدند و در صورت احتیاج به امنیت بیشتر، کاربران می توانستند سراغ انتخاب یک پسورد به جای پین بروند.

اگر شما هم جزو کاربران سیستم عامل اندروید هستید، احتمالا می دانید که پین لاک اسکرین شما باید حداقل چهار رقمی باشد. ظاهرا در اندروید 14، در صورتی که می خواهید بدون احتیاج به زدن دکمه تایید گوشی شما با زدن پسورد آنلاک گردد، به یک پسورد حداقل شش رقمی احتیاج خواهید داشت.

با این که تایید پسورد بدون احتیاج به زدن دکمه تایید می تواند امنیت گوشی شما را پایین بیاورد اما می توانید با انتخاب یک پین طولانی تر، این مشکل را حل کنید. خوب است بدانید قابلیت نو سیستم عامل اندروید 14 هنوز به صورت کامل و بی نقص اجرا نمی گردد اما احتمالا در نسخه های بعدی، شاهد عملکرد پایدارتر آن باشیم.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "کپی ویژگی مجذوب کننده آیفون در اندروید 14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپی ویژگی مجذوب کننده آیفون در اندروید 14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید