اعتراف ستاره پرسپولیس درخصوص قهرمانی و تصمیم غیرمنتظره گل محمدی ، با این قوانین چگونه جلوی رونالدو و بنزما بایستیم؟

به گزارش وبلاگ هوانورد، بازیکن پرسپولیس گفت: فقط 10درصد احتمال می دادم گل محمدی در پرسپولیس بماند.

اعتراف ستاره پرسپولیس درخصوص قهرمانی و تصمیم غیرمنتظره گل محمدی ، با این قوانین چگونه جلوی رونالدو و بنزما بایستیم؟

وبلاگ هوانورد آنلاین - امیرحسین اعظمی

سینا اسدبیگی تابستان سال گذشته، یکی از خریدهای لیگ رجحان پرسپولیس بود. او که پیراهن ذوب آهن را بر تن داشت، با درخواست یحیی گل محمدی به پرسپولیس آمد و با اینکه نخستین فصل حضورش در این تیم را سپری می کرد، در مجموع عملکرد خوبی در جمع سرخپوشان مرکز داشت. سینا با پرسپولیس صاحب 3جام شد و در توصیف این اتفاق می گوید: هر بازیکنی به پرسپولیس می آید، هدفش کسب افتخار و جام گرفتن است و هیچ چیز بهتر از این نمی شد که در نخستین سال حضورم در پرسپولیس 3جام به دست بیاورم. گفت وگوی وبلاگ هوانورد با اسدبیگی را می خوانید.

*فصلی که پشت سر گذاشتی، چطور بود؟

خدا را شکر که فصل خوبی برای ما رقم خورد و در نهایت شرمسار طرفداران نشدیم. همه چیز عالی بود، بهتر از این نمی شد.

*آیا از عملکرد خودت راضی هستی؟

خودتان می دانید وقتی بازیکنی به پرسپولیس می آید، در نخستین سال حضورش چه کار سختی دارد و اگر شرایط خوب پیش نرود، ممکن است بعد از یک سال همه چیز را از دست رفته ببیند و جدا گردد. وقتی به پرسپولیس آمدم می دانستم که باید چندبرابر گذشته کوشش کنم و در تمرینات خودم را نشان دهم. در مجموع با توجه به اینکه سال اول حضورم در پرسپولیس را پشت سر گذاشتم، فکر می کنم عملکردم خوب بود و حتی می توانستم بهتر از این هم باشم.

*جالب اینجاست که در همین نخستین سال حضورت در پرسپولیس قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را تجربه کردی.

بازیکنی که به پرسپولیس می آید، هدفی جز قهرمان شدن و کسب افتخار ندارد و من هم از این قاعده مستثنی نبودم. هیچ چیز بهتر از این نمی شد که در نخستین سال حضورم در پرسپولیس 3جام به دست بیاورم. وقتی وارد مجموعه پرسپولیس شدم، کاملا احساس کردم که اینجا همه فقط قهرمانی می خواهند و همه فکر برنده دارند. خدا را شکر که همه چیز عالی جلو رفت.

*وقتی به سپاهان باختید، فکر می کردید قهرمان شوید؟

باخت به سپاهان تعطیلات چندروزه ما را در سال نو خراب کرد و خودم هم اصلا حال خوبی نداشتم. وقتی به تمرینات برگشتیم، آقا یحیی همه ما را جمع کرد و گفت که تحت هر شرایطی باید هر 7بازی را ببریم و اگر این اتفاق رخ دهد، قهرمان خواهیم شد. راستش را بخواهید من فکر نمی کردم از 7بازی 21 امتیاز بگیریم ولی خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

*کارکردن با گل محمدی چطور بود؟

عالی بود. او احتیاجی به تعریف من ندارد و در فصل گذشته هم ثابت کرد که مربی فوق العاده ای است. همه بازیکنان آرزو دارند با این مربی کار نمایند.

*با صحبت هایی که گل محمدی بعد از قهرمانی انجام داد، فکر می کردی او در پرسپولیس بماند؟

واقعیت این است که با صحبت های آقایحیی فقط 10درصد احتمال می دادم که در پرسپولیس بماند. تحلیل خیلی ها هم این بود که او بعد از کسب چنین افتخاراتی دیگر در پرسپولیس نمی ماند ولی خدا را شکر که این اتفاق رخ نداد. اگر گل محمدی می رفت، پرسپولیس با چالش سختی روبرو می شد ولی حالا با ماندن در پرسپولیس، می تواند یک تیم خوب ببندد.

*فکر نمی کنی فصل آینده به مراتب کار سخت تری در پیش داشته باشید؟

قطعا همینطور است. طرفداران پرسپولیس به چیزی جز قهرمانی راضی نیستند، از طرفی باید در لیگ قهرمانان آسیا هم خوب نتیجه بگیریم.

*در خصوص سقف بودجه ای که برای باشگاه های ایرانی معین شده، چه نظری داری؟

نمی دانم چه باید بگویم، واقعا بر چه اساسی این تصمیم گرفته شده است؟ فوتبال ما متأسفانه روزبه روز پسرفت می نماید ولی شما می بینید که تیم های عربی یا شرق آسیا چگونه هزینه می نمایند و بازیکن می خرند. عربستانی ها رونالدو، بنزما، کانته و ستاره های دیگر را به کشور خودشان می آورند ولی ما دنبال معین بودجه هستیم. با این قوانین مطمئن باشید تیم های ایرانی حرفی برای گفتن در آسیا نخواهند داشت. همین الان بازیکنی مثل گولسیانی با قوانینی که گذاشته اند، برای ماندن در پرسپولیس تردید دارد.

*دوست داری در لیگ قهرمانان با تیم های رونالدو یا بنزما روبه رو شوید؟

بازی کردن جلوی آنها برای ما مجذوب کننده است و قطعا از این تقابل استقبال می کنیم ولی با این قوانین چگونه می خواهیم مقابل آنها بایستیم؟ تیم های ایرانی احتیاج به تقویت دارند تا از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع نمایند.

*حتما می دانی چند بازیکن پرسپولیس هم قراردادهایشان به سرانجام رسیده. فکر می کنی آنها بمانند؟

قطعا باشگاه کوشش می نماید تا بازیکنان آزاد تیم را حفظ کند و امیدوارم آنها هم بمانند. ما باید چندبرابر سال گذشته قوی باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "اعتراف ستاره پرسپولیس درخصوص قهرمانی و تصمیم غیرمنتظره گل محمدی ، با این قوانین چگونه جلوی رونالدو و بنزما بایستیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف ستاره پرسپولیس درخصوص قهرمانی و تصمیم غیرمنتظره گل محمدی ، با این قوانین چگونه جلوی رونالدو و بنزما بایستیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید