ماجدی: استراماچونی به جای مصاحبه کردن روی کارش تمرکز می نماید، مگر می گردد باشگاه پول داشته باشد و به بازیکنان ندهد؟!

به گزارش وبلاگ هوانورد، میرشاد ماجدی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، کمتر مصاحبه کردن آندره آ استراماچونی را یکی از نکات مثبت این مربی می داند.

ماجدی: استراماچونی به جای مصاحبه کردن روی کارش تمرکز می نماید، مگر می گردد باشگاه پول داشته باشد و به بازیکنان ندهد؟!

میرشاد ماجدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ هوانورد، درباره مسائل اقتصادی باشگاه استقلال و صحبت های اخیر آندره آ استراماچونی گفت: استقلال و پرسپولیس در سال های گذشته معمولاً با چنین مسائلی دست و پنجه نرم نموده اند و بعضی مواقع پیش آمده که پرداختی ها به تعویق افتاده است.

وی با اشاره به اظهارات اخیر معاون اجرایی باشگاه استقلال توضیح داد: هادی مباشری در خصوص مسائل اقتصادی صحبت و به هزینه های این مدت اشاره نمود. بخشی از درآمدهای استقلال به پرداخت بدهی ها اختصاص یافت تا با کسب مجوز حرفه ای، خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا از بین برود. ضمن اینکه درصدی از قراردادهای بازیکنان هم پرداخت شده است. با این حال باشگاه کوشش می نماید دریافتی بازیکنان را به حدی که باید باشد، برساند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره شایعات اخیر مبنی بر مهلت دو هفته ای استراماچونی به استقلال گفت: بسیاری از این شایعات از صفحات مجازی شکل می گیرد. حتی من شنیدم که خیلی زود تیم بعدی استراماچونی را مشخص کردند و تیم اودینزه مطرح شده است. این خبرها طرفداران را عصبی و ناراحت می نماید، اما آنها نباید به چنین شایعاتی توجه نمایند.

ماجدی با بیان اینکه بعضی می خواهند کام طرفداران را تلخ نمایند و به همین دلیل در صفحات مجازی شیطنت می نمایند، به وبلاگ هوانورد گفت: مگر می گردد باشگاه پول داشته باشد و به بازیکنان ندهد؟! هیئت مدیره همواره در کوشش است تا مسائل اقتصادی را حل نماید و پرداخت حق و حقوق بازیکنان نیز همواره جزو اولویت ها قرار گرفته است.

وی با اشاره نتایج خوب استقلال در هفته های اخیر و تأثیر حضور استراماچونی در این تیم گفت: یکی از نکات مثبت این مربی، کم مصاحبه کردن است و استراماچونی به جای مصاحبه، روی کارش تمرکز می نماید. مسائلی را که استراماچونی در تمرین با بازیکنان کار می نماید، در زمین پیاده می گردد و خوشبختانه ارتباط خوبی بین این مربی و بازیکنان ایجاد شده است. استراماچونی چیزی را که از بازیکنان می خواهد، به خوبی به آنها انتقال می دهد. امروزه در دنیای فوتبال ارتباط بسیار مهم است و در کلاس های مربیگری، اهمیت زیادی به این موضوع می دهند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقال در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم می تواند در لیگ نوزدهم به مقام قهرمانی برسد یا خیر، توضیح داد: صحبت کردن در خصوص قهرمانی از حالا خیلی زود و سخت است و باید ببینیم در نیم فصل دوم چه اتفاقاتی رخ می دهد. چهار تیم بالای جدول در نیم فصل دوم، درگیر لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود و رقابت های جام حذفی هم برگزار می گردد. باید دید کدام تیم در فشردگی مسابقات شرایط بهتری خواهد داشت و اتفاقات بسیار تأثیرگذار است.

  • طراحی ویلا

    طراحی ویلا | برای طراحی ویلای دوپلکس مدرن و یا ویلایی کلاسیک با ما همراه باشید.

  • قطار اروپا

    رزرو قطار اروپا | در سیستم رزرو قطارهای اروپا ما با بهترین و ارزانترین قیمت بلیط تهیه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ماجدی: استراماچونی به جای مصاحبه کردن روی کارش تمرکز می نماید، مگر می گردد باشگاه پول داشته باشد و به بازیکنان ندهد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجدی: استراماچونی به جای مصاحبه کردن روی کارش تمرکز می نماید، مگر می گردد باشگاه پول داشته باشد و به بازیکنان ندهد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید