امیری: مسئولان باشگاه کوشش نمایند تا مسائل رفع گردد، هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و صعودمان قطعی نشده است

به گزارش وبلاگ هوانورد، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از مسئولان این باشگاه خواست مسائل سرخپوشان را رفع نمایند تا تنها دغدغه آنها در زمین، فوتبال باشد.

امیری: مسئولان باشگاه کوشش نمایند تا مسائل رفع گردد، هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و صعودمان قطعی نشده است

به گزارش وبلاگ هوانورد، وحید امیری در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل گوای هند در چهارمین ملاقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما نیمی از بازی ها را با پیروزیت پشت سر گذاشتیم. می دانیم که هدف و خواسته ای که داریم چه چیزی هست و بابرنامه پیش می رویم. می دانیم که هنوز هیچ اتفاقی برای ما نیفتاده است و صعودمان قطعی نشده است. ما پرسپولیس هستیم و خواسته طرفداران و کادر فنی این است که همواره باقدرت به کارمان ادامه دهیم و یک صعود مقتدرانه داشته باشیم.

وی ادامه داد: مسائل زیاد است و مشکل اول این است که با شرایط جوی که وجود دارد کار ما سخت است. در گروه ما گوا با فوتبالی که بازی نموده یک سورپرایز است. ما هم در چند سال گذشته کیفیت مان را در لیگ ایران و آسیا نشان دادیم و به دنبال آن هستیم که پیروزیت های گذشته را دوباره تکرار کنیم. شرایط برای ما مساعد نیست و امیدواریم که مسئولان باشگاه تمام کوشش شان را نمایند تا مسائل رفع گردد و تنها دغدغه ما در زمین فوتبال باشد و تمام کوشش ما برای سربلندی پرچم پرسپولیس باشد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که به شرایط محل برگزاری مسابقات و برنده شدن در بازی ها عادت نموده اید؟، توضیح داد: واقعاً شرایط خیلی سختی است. فکر می کنم در بازی اول با الوحده توانستیم خودمان را با شرایط وفق دهیم. تیم ما شخصیتی دارد که به بردن عادت نموده است. ما یک روحیه سیری ناپذیر داریم، از بردن سیر نمی شویم و خیلی زود خسته نمی شویم. تمام کوشش ما این است که بتوانیم با حداکثر امتیازات و با اقتدار کامل بازی کنیم. ما هم نماینده ایران هستیم و هم دوست داریم پرچمی که در چند سال گذشته همواره بالا بوده و دو بار به فینال آسیا رسیده است را باید با روحیه پیروزی طلبی در خودمان حفظ کنیم تا بتوانیم همواره پیروز باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امیری: مسئولان باشگاه کوشش نمایند تا مسائل رفع گردد، هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و صعودمان قطعی نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: مسئولان باشگاه کوشش نمایند تا مسائل رفع گردد، هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و صعودمان قطعی نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید