بیرانوند در راه بلژیک، پرسپولیس در استرس

به گزارش وبلاگ هوانورد، علیرضا بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس شرط مالی برای مدیران باشگاه مشخص کرد.

بیرانوند در راه بلژیک، پرسپولیس در استرس

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ هوانورد، علیرضا بیرانوند پس از آنکه جایزه رویایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 2019 را دریافت کرد، به وبلاگ هوانورد گفت که ساعت 5 بامداد راهی بلژیک می شود تا در تست پزشکی تیم آنتورپ شرکت کند. به رغم اینکه بلیت بیرانوند برای بازگشت به ایران در روز چهارشنبه رزرو شده اما بیرانوند اعلام کرده احتمال دارد به ایران بازنشود چون مسئولان باشگاه این اجازه را به او نمی دهند.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در شرایطی تصمیم گرفته به ایران بازنشود که با باشگاه دچار مشکل مالی شده و با توجه به اینکه مطالبات معوقه دارد و منتظر است پاداش قهرمانی نیز نصیبش شود، برای بازگشت به ایران از باشگاه درخواست تسویه حساب کرده و این موضوع با مخالفت مدیران روبه رو شده است.

بیرانوند در شرایطی قصد دارد در بلژیک بماند که می خواهد فصل آینده در ترکیب اصلی آنتورپ قرار بگیرد و با توجه به طلبی که از باشگاه پرسپولیس دارد، مانع از پرداخت قسط دوم پرداختی از سوی آنتورپ به باشگاه پرسپولیس شده است. در واقع این دروازه بان تصمیم گرفته تا با پیش کشیدن بحث مطالبات خود باشگاه را تحت فشار قرار دهد. او از کادر فنی تیم هم خواسته که در دیدارهای باقی مانده این فصل، دروازه بان اول باشد که مسلماً این موضوع به سرمربی تیم ارتباط دارد و یحیی گل محمدی است که تشخیص می دهد در هر دیدار کدام دروازه بان از دروازه پرسپولیس حراست کند.

در واقع بیرانوند به صورت دقیق تصمیم نهایی را برای ماندن یا رفتن از پرسپولیس در مقطع کنونی نگرفته است. با توجه به اینکه فیفا اعلام کرده همه گیری ویروس کرونا این اجازه را به باشگاه ها می دهد که تا انتها مسابقات فصل جاری از بازیکنان خود استفاده کنند، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس از لحاظ قانونی مسئله ای برای ماندن در جمع سرخپوشان را ندارد اما برای دریافت تصمیم نهایی شرایط مالی و آینده اش در تیم بلژیکی را مدنظر قرارداده و هنوز تصمیم قطعی خود را نگرفته است. اگرچه همبازیان بیرانوند اعتقاد دارند او محال است تا انتها فصل در ایران بماند و رویای زندگی در اروپا را در سر دارد.

نکته قابل توجه اینکه مربیان آنتورپ به دروازه بان ایرانی تازه وارد تیم شان هشدار داده اند که اگر تمرینات پیش فصل را از دست بدهد کار سختی برای فیکس شدن در این تیم خواهد داشت و به خاطر همین مسئله خیلی بعید است که بیرانوند تصمیم به بازگشت به ایران بگیرد و این موضوع بیش از هر چیز یحیی گل محمدی را نگران کرده است.

در حال حاضر دروازه بان سوم پرسپولیس مصدوم شده و سه هفته ای دور از میادین خواهد بود و اگر قرار باشد بیرانوند هم برنشود، پرسپولیس باید با یک دروازه بان و استرس قابل توجهی بابت نداشتن دروازه بان ذخیره مطمئن لیگ را آغاز کند.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "بیرانوند در راه بلژیک، پرسپولیس در استرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند در راه بلژیک، پرسپولیس در استرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید