روانشناسی

11 راه حل ساده برای روزهایی که حوصله کار کردن ندارید

برخی از افراد مشتاقانه منتظر رفتن به سر کار هستند، در حالی که دیگران ممکن است در برخی از روزها انگیزه کافی برای کار کردن نداشته باشند و با بی حوصلگی در محل کار خود حاضر شوند. در این مقاله از خبرنگاران مگ، دلایل احساس بی انگیزگی در کار را آنالیز می کنیم...

15 شهریور 1402

6 روش مطالعه برای آزمون نهایی و پروژه ها

خبرنگاران ؛ آزمون های نهایی و پروژه ها می توانند یکی از پر استرس ترین و سخت ترین مراحل آموزش و درست خواندن باشند. مطالب بسیار زیادی برای حفظ کردن و درس های زیادی برای خواندن در هنگام آزمون های نهایی وجود دارد که ممکن شما را بیش از حد درگیر خود کند و سلامت...

13 شهریور 1402

آیا بدنسازی قد را می سوزاند و از رشد جلوگیری می نماید؟

در دنیای سلامت و تندرستی شما می توانید افسانه هایی را پیدا کنید که همه آن ها بدون آنالیز علمی و تحقیقات دانشمندان بر سر زبان ها می افتند. یکی از سوالاتی که برای بعضی افراد پیش می آید این است که آیا بدنسازی قد را میسوزاند؟

8 شهریور 1402

آجیل بخورید تا افسرده نشوید!

این یافته بر اساس تحقیقات جدیدی است که در مجله کلینیکال نوتریشن (Clinical Nutrition) منتشر شده. این تحقیقات نشان می دهد خوردن یک وعده آجیل (30 گرم) در روز با 17 درصد کاهش خطر افسردگی مرتبط است.

30 مرداد 1402

4 مورد از برترین حرکات ورزشی برای افراد مبتلا به بیماری پارکینسون

ورزش می تواند بخش مهمی از برنامه مدیریت بیماری پارکینسون باشد زیرا فواید جسمی و ذهنی بسیاری را برای بهبود حال کلی و کیفیت زندگی فراهم می نماید. انواع خاصی از ورزش به صورت ویژه برای ایجاد قدرت، بهبود تعادل و داشتن نحوه ایستادن بهتر مناسب و مفید هستند....

12 مرداد 1402

حوصله تماشا یک فیلم 12 ساعته را دارید؟

گروهی از کارگردان ها هستند که در برابر دسته بندی های ژانری مقاومت می نمایند. فیلم هایشان اغلب متفکرانه، مشاهده گر و مینیمال اند و حس وحال یا فضا را بر داستان ارجح می دانند. اغلب فیلم بین های غیرمتخصص از صفت ملال آور در توصیف این آثار استفاده می نمایند،...

8 مرداد 1402

مدیرعامل OpenAI: هوش مصنوعی قطعاً مشاغل زیادی را از بین خواهد برد

دیجیاتو: سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI در مصاحبه جدیدی از منظره خوش بینانه بازیگران فعال در صنعت هوش مصنوعی نسبت به این فناوری انتقاد کرد و گفت که هوش مصنوعی قطعاً بسیاری از مشاغل را نابود خواهد نمود.

6 مرداد 1402

آیا حذف کردن وعده های غذایی واقعا به کاهش وزن کمک می کند؟

برخی از افراد همیشه این عقیده را دارند که حذف کردن وعده های غذایی (مثلا نخوردن صبحانه یا شام) می تواند به آن ها کمک کند تا لاغر شوند. یا در برخی مواقع ممکن است به دلیل مشغله های روزمره مان وعده غذایی خود را فراموش کنیم. فستینگ (روزه داری متناوب) هم یکی از...

2 مرداد 1402

طراحی دکوراسیون اداری

یک محیط کاری ایده عال برای موفقیت شرکت ها بسیار مهم است. ما در دکوریار، دکوراسیون مدرن و کاربردی متناسب با احتیاج دفاتر شما را ارائه می دهیم.

27 تیر 1402

عصر یخبندان مریخ 400 هزار سال پیش به انتها رسیده است

مشاهدات مریخ نورد ژورانگ چین نشان داده است که تپه های شنی مریخ احتمالاً در اثر تغییرات شدید بادهای غالب پس از آخرین عصر یخبندان این سیاره شکل گرفته اند.

20 تیر 1402

تیمار، اولین تاکسی آفرودی ایران

با مجموعه تیمار سفر آفرودی برای همه به صرفه، در دسترس و آسان است.

15 تیر 1402

کجای خانه گل بگذاریم؟، با این 10 ایده کنج سبزتان را بسازید

امروزه گیاهان در طراحی و زیبایی خانه های آپارتمانی جای خود را بیش از گذشته باز نموده اند، اما جا و چیدمان مناسب گیاهان متناسب با شکل گیاهان و احتیاج های نوری هر گیاه فرق دارد.

26 خرداد 1402

تمام اتفاقاتی که در آتش سوزی بازار سید ولی رخ داد ، سه تن از ماموران آتش نشانی 30 ثانیه تا مرگ فاصله داشتند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به حریق در انبار چسب بازار سید ولی و چگونگی اطفا آن، گفت: ما تقریبا به همین پاساژ 8 بار اخطار دادیم که اینجا ایمنی ندارد و نباید این حجم از مواد خطرناک در آن انبار قرار گیرد.

21 خرداد 1402

درخشان: استقلال با استرس به دربی می آید پرسپولیس با آرامش، سرخ ها بی تفاوت بازی نمی نمایند

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: استقلال با استرس به دربی حذفی می آید و به این خاطر شانس پرسپولیس برای برد بیشتر است.

12 خرداد 1402

مبل ال های نو و کوچک برای خانه های ایرانی

خبرنگاران ؛ انتخاب مبلمان برای خانه های کوچک کار سختی است. چرا که فضای محدودی دارید و باید مبلمانی را انتخاب کنید که در عین جا شدن در محیط، زیبایی و راحتی را هم در فضا به ارمغان آورد. مبل ال یک انتخاب خارق العاده برای خانه هایی با سالن های کوچک است. چرا...

8 خرداد 1402

10 روش موثر و آسان برای کاهش وزن فوری

کاهش چند کیلو از وزن بدون رژیم غذایی عذاب دهنده نیز امکان پذیر است. برای رسیدن به این هدف راه حل های فراوانی وجود دارند. در این گالری عکس چند شیوه و راه حل ارائه شده اند؛ از نوشیدن آب زیاد گرفته تا خندیدن.

19 اردیبهشت 1402

رژیم غذایی بعد از عمل لیپوماتیک

پس از عمل لیپوماتیک باید رژیم غذایی خود را کمی تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر پس از لیپوماتیک به شما آنتی بیوتیک داده می گردد، آغاز به خوردن غذاهای حاوی پروبیوتیک مانند ماست کنید.

27 فروردین 1402

تصاویر غیراخلاقی ترین و ترسناک ترین رسم اروپایی ها

وقتی در قرن 19 میلادی بیماری های واگیردار بخش اصلی زندگی اروپایی ها بود و مرگ ومیر اتفاقی پرتکرار در میان خانواده ها بود؛ ایده عکاسی از مردگان درمیان مردم توسعه پیدا کرد.

22 فروردین 1402

چرا خنده در چند ثانیه از عشق پنهانی پرده برمی دارد

طبقه یافته ها خنده بین دوستان معمولا بلندتر، راحت تر، و با صدایی طبیعی تر در مقایسه با نمونه های رایج خنده های عاشقانه است.

14 فروردین 1402

عجیب ترین رکورد های ثبت شده در گینس

رکوردهای گینس روز به روز در حال افزایش است و با تنوع بیشتر ثبت می گردد. رکورد هایی که افراد برای رسیدن به آن خیلی سعی و کوشش می نمایند.

13 فروردین 1402
تعداد: (92)