اپل خواستار غرامت 22 میلیون دلاری از یک شرکت بازیافت شد

به گزارش وبلاگ هوانورد به نقل از ورج، اپل از شرکت جیپ کانادا(Geep Canada)، شریک سابق بازیافت محصولاتش به اتهام سرقت و فروش مجدد 103 هزار و 845 آیفون و ساعت هوشمند شکایت نموده است.

اپل خواستار غرامت 22 میلیون دلاری از یک شرکت بازیافت شد

این شرکت اکنون بخشی از کوانتوم لایف سایکل پارتنرز است. در شکایت نامه اپل آمده است: حداقل 11 هزار و 766 پوند از دستگاه های اپل بدون آنکه اوراق شوند از واحدهای جیپ خارج شده اند. جیپ نیز این امر را تایید نموده است.

اپل بین ژانویه 2015 تا دسامبر 2017 میلادی بیش از 500 هزار آیفون، آی پد و اپل واچ به این شرکت بازیافت ارسال نموده بود و پس از آنالیز متوجه شد 18 درصد این دستگاه ها هنوز به وسیله شبکه های تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند. این 18 درصد بدون فرکانس رادیویی تلفن همراه، دستگاه اپل به شمار نمی آیند بنابراین محتمل است تعداد گجت هایی که دوباره به فروش رفته اند، بیشتر باشند.

درهمین راستا این شرکت فناوری تصمیم دارد از شریک قدیمی خود 22.7 میلیون دلار غرامت دریافت کند.

شرکت بازیافت هرگونه خطایی را رد می نماید اما ادعای سرقت را انکار ننموده است. طبق گزارش ها شرکت جیپ طی شکایتی ادعا نموده بود 3 کارمندش دستگاه ها را سرقت می نموده اند. اما اپل این ادعا را رد می نماید و معتقد است کارمندان درحقیقت از مدیران رده بالای شرکت بازیافت بوده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اپل خواستار غرامت 22 میلیون دلاری از یک شرکت بازیافت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل خواستار غرامت 22 میلیون دلاری از یک شرکت بازیافت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید