با جانشین احتمالی کوئیک آشنا شوید، ماشین نو سایپا، عکس

به گزارش وبلاگ هوانورد، دیجیاتو نوشت: سایپا اطلس یکی از محصولات نو گروه خودروسازی سایپا است که در نوبت دوم از فروش یکپارچه خودرو نیز عرضه شده است. این خودرو در واقع نسخه بهینه شده و ارتقا یافته سایپا کوییک محسوب می گردد. محتمل است در آینده نزدیک سایپااطلس به طور کامل جایگزین محصولات خانواده کوییک گردد.

با جانشین احتمالی کوئیک آشنا شوید، ماشین نو سایپا، عکس

سایپا اطلس بر پایه پلتفرم مشترکی با سایر خودروهای مالی سایپا پیشرفته است. این پلتفرم X200 نام دارد که تا به امروز تعدادی خودرو شهری براساس آن پیشرفته اند. سایپا این خودرو را در قالب چهار تیپ به بازار عرضه خواهد نمود. بعضی نسخه های این خودرو به گیربکس دستی مجهز هستند، در حالی که نسخه های اتوماتیک این خودرو نیز وارد بازار خواهند شد.

به گفته سایپا، خودرو اطلس برای جلب توجه بانوان و جوانان بهینه سازی شده است. با توجه به سابقه پیروز کوییک در این موضوع، به نظر نمی رسد سایپااطلس مسئله ای در جلب توجه این دو گروه از مشتریان داشته باشد. در حال حاضر تنها مشخصات سایپا اطلس S اعلام شده است که سایپا این خودرو را تیپ 1 می نامد.

مشخصات فنی سایپا اطلس S

امکانات و آپشن های سایپا اطلس تیپ 1

دو کیسه هوا، سیستم های ایمنی ESC-TCS-HSA-ABS-EBD-BAS، سیستم ضدسرقت، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، ایزوفیکس، سنسور پارک عقب، مه شکن جلو و عقب، چراغ بدرقه، چراغ روشنایی در روز، اتولایت، سیستم صوتی با پشتیبانی از بلوتوث - AUX - USB، سیستم ناوبری، موبایل میرور و درگاه USB.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "با جانشین احتمالی کوئیک آشنا شوید، ماشین نو سایپا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جانشین احتمالی کوئیک آشنا شوید، ماشین نو سایپا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید