خودرو

واردات خودروهای دست دوم فقط مختص این افراد است ، شرایط و ضوابط

پیش نویس آیین نامه واردات خودروهای دست دوم به وسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت به هیئت دولت ارسال شد. با توجه به مفاد این پیش نویس، می توان دریافت که فقط بخشی از افراد جامعه می توانند کار واردات خودروهای دست دوم را با شرایط خاص انجام دهند.

8 مهر 1402

قیمت محصولات ایرانخودرو امروز چهارشنبه 22 شهریور 1402

خبرنگاران- رانا پلاس، پژو پارس ساده و پژو 206 تیپ 2 جزو معدود مدل های ایرانخودرو در بازار به حساب می آیند که کمتر از 500 میلیون قیمت دارند.

22 شهریور 1402

از کرم ریه تا سوسک سیگار، این موجودات در شما لانه سازی می نمایند؟

پس از پیدا شدن کرم گرد زنده در مغز یک زن استرالیایی نگاهی به موارد مشابه غیر عادی دیگر از ظهور انگل ها به طور غیر منتظره خواهیم انداخت و این موضوع را مورد آنالیز قرار می دهیم که تا چه مقدار باید نگران باشیم:

9 شهریور 1402

آیا بدنسازی قد را می سوزاند و از رشد جلوگیری می نماید؟

در دنیای سلامت و تندرستی شما می توانید افسانه هایی را پیدا کنید که همه آن ها بدون آنالیز علمی و تحقیقات دانشمندان بر سر زبان ها می افتند. یکی از سوالاتی که برای بعضی افراد پیش می آید این است که آیا بدنسازی قد را میسوزاند؟

8 شهریور 1402

هرآنچه که باید درباره شرکت فنی مهندسی زیگورات بدانید

گروه فنی مهندسی زیگورات در سال 1375 با پشتوانه تجهیزات و نیروهای انسانی فعال و خلاق و مسئولیت پذیر تأسیس شد، این مجموعه که در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی در سه حوزه: مشاوره، مدیریت طراحی، واحد فراوری و اجرای محصولات لوکس و دکوراتیو فعالیت خود را آغاز...

7 شهریور 1402

ماشین برقی لوکس چینی در خیابان های تهران، عکس

پس از حمایت وزیر صمت از ورود خودروهای برقی به کشور، بهمن موتور گزینه آینده خود، یعنی هونگچی E-QM5 را معرفی کرد. این خودروی برقی، جزو خودروهای پیروز این برند چینی شناخته می گردد.

1 شهریور 1402

نگاهی به شماری از موزه های امارات که مجله خبری نشنال به توصیف آنها پرداخته است

ایسنا/ این خبر پیرامون نگاهی به شماری از موزه های امارات که مجله خبری نشنال به توصیف آنها پرداخته است، برای شما نوشته شد.

29 مرداد 1402

کدهای ارور پکیج بوتان و نحوه رفع آن ها

شرکت بوتان در تولید محصولات خود، استانداردهای جهانی را لحاظ می کند و سعی در تولید به روزترین و پیشرفته­ ترین محصولات با کیفیت را برای مشتریان خود دارد.

22 مرداد 1402

این کارآفرین هم محله ای برای 100 نفر شغل ایجاد کرده ، مهارت بیاموز بیکار نمی مانی

او همان پسر بچه بازیگوشی است که کودکی هایش را با آرزوهای بزرگ گذرانده و دقیقاً از نقطه ضعفش به پیروزیت رسیده تا داستان زندگی اش به جوان ها ثابت کند که می توان بدون داشتن پدر پولدار و رابطه هم پیروز شد.

19 مرداد 1402

لئو MX8 ایستا موتور ارس چه تفاوت هایی با نمونه چینی خود دارد؟ ، بررسی تخصصی

لئو MX8 تنها محصول ایستا موتور ارس است که ریشه آن به دانگ فنگ نیسان Paladin برمی گردد. اما لئو MX8 در بخش جلو و تریم داخلی تفاوت هایی با نمونه چینی خود دارد. به طوری که لئو MX8 را نمی توان با این چهره و تریم داخلی در بازار خودرو چین پیدا کرد. این شاسی بلند چینی با...

18 مرداد 1402

مرغ اژدها عجیب ترین مرغ خانگی در دنیا!، عکس

دانگ تائو که مرغ اژدها هم نامیده می گردد، یکی از عجیب ترین گونه های مرغ خانگی در دنیا است که با ظاهر عجیبش مشهور شده است.

15 مرداد 1402

برادر گودزیلای ژاپنی به میدان آمد، معرفی نیسان Z نیسمو، عکس

پس از معرفی نسخه عادی نیسان Z، نوبت به معرفی مدل تقویت شده نیسمو رسیده است. این خودرو اکنون با قدرت بیشتر و چسبندگی بیشتر وارد عرصه رقابت شده است.

10 مرداد 1402

حوصله تماشا یک فیلم 12 ساعته را دارید؟

گروهی از کارگردان ها هستند که در برابر دسته بندی های ژانری مقاومت می نمایند. فیلم هایشان اغلب متفکرانه، مشاهده گر و مینیمال اند و حس وحال یا فضا را بر داستان ارجح می دانند. اغلب فیلم بین های غیرمتخصص از صفت ملال آور در توصیف این آثار استفاده می نمایند،...

8 مرداد 1402

واردات 250 هزار موتور سیکلت و خودروی برقی برای تهران

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 200 هزار دستگاه موتورسیکلت و 50 هزار دستگاه خودروی برقی به تهران وارد شد.

6 مرداد 1402

آیا حذف کردن وعده های غذایی واقعا به کاهش وزن کمک می کند؟

برخی از افراد همیشه این عقیده را دارند که حذف کردن وعده های غذایی (مثلا نخوردن صبحانه یا شام) می تواند به آن ها کمک کند تا لاغر شوند. یا در برخی مواقع ممکن است به دلیل مشغله های روزمره مان وعده غذایی خود را فراموش کنیم. فستینگ (روزه داری متناوب) هم یکی از...

2 مرداد 1402

فناوری تشخیص چهره چگونه کار می نماید؟ (به زبان ساده)

بدون اغراق آشنایی با سیستم های تایید هویت به وسیله فناوری تشخیص چهره برای خیلی از ما با فیلم های علمی و تخیلی آغاز شده است. در آن موقع کسی فکر نمی کرد که این فناوری به چه سرعتی وارد زندگی ما می گردد، آنقدر راحت و سریع که در گوشی تلفن همراه مان هم به آن دسترسی...

26 تیر 1402

شرایط فروش ساینا S، کوئیک S و کوئیک R ویژه سامانه یکپارچه منتشر شد

شرایط فروش ساینا S، کوئیک S و کوئیک R از سوی گروه خودروسازی سایپا اعلام شد. براساس اطلاعیه سایپا، متقاضیانی که در خرداد ماه 1402 نسبت به انتخاب ساینا S، کوئیک S یا کوئیک R اقدام کردند، شرایط ثبت نام را دارا هستند. به شرط آنکه در تاریخ 13 تیر ماه برای ایشان پیامک...

22 تیر 1402

تیمار، اولین تاکسی آفرودی ایران

با مجموعه تیمار سفر آفرودی برای همه به صرفه، در دسترس و آسان است.

15 تیر 1402

اسباب بازی سنتی یا اسباب بازی دیجیتال؛ کدام فایده بیشتری دارد؟

در طول 60 سال گذشته، فناوری به بخش جدایی ناپذیر بسیاری از اسباب بازی ها تبدیل شده است. از کتاب های موزیکال گرفته تا ربات های سخن گو، اسباب بازی های دیجیتال تمام حواس ماجراجویان کوچک را به خود مشغول نموده اند. بااین حال، بعضی از والدین ترجیح می دهند برای...

13 تیر 1402

مقایسه دو شاسی بلند مجذوب کننده چینی و آلمانی ، نیو ای تی 5 یا پورشه؛ کدام یک برتر است؟

نیو به طور رسمی اولین شاسی بلند برفی خود رابا نام نیو ای تی 5 تورینگ رونمایی خواهد نمود. در این مطلب ضمن پرداختن به ای تی 5 به مقایسه خودروهای شاسی بلند نیو و پورشه نیز می پردازیم.

24 خرداد 1402
تعداد: (209)