با مصدومان تیم ملی والیبال درارتباطیم، آسیب دیدگی صالحی کمی حاداست

به گزارش وبلاگ هوانورد، بهروز عطایی که همزمان با تیم ملی، سرمربی تیم والیبال هراز آمل است، در مورد شرایط این تیم باشگاهی در تعطیلی لیگ گفت: تعطیلی ناخواسته لیگ برتر برای تمام تیم ها رخ داد و از این فرصت استفاده کردیم تا برای تقویت نقاط ضعف و ریکاوری استفاده کنیم.

با مصدومان تیم ملی والیبال درارتباطیم، آسیب دیدگی صالحی کمی حاداست

سرمربی تیم والیبال هراز آمل اضافه نمود: در جریان مسابقات به علت فشردگی رقابت ها، تمرینات خوبی نداشتیم. از این فرصت استفاده کردیم و تمرینات مناسبی برگزار گردید. همه تیم ها با شرایط مناسبی برای ادامه مسابقات آماده خواهند بود.

عطایی درباره دو بازی تیمش تا خاتمه دور رفت تاکید نمود: دو بازی سخت مقابل تیم های شهرداری ارومیه و راهیاب ملل مریوان داریم. تیم ارومیه از مدعیان می باشد و تیم با کیفیتی است. تیم راهیاب ملل مریوان نیز 4 بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و فرایند خوبی دارد. بازی سختی داریم و برای هر دو بازی انرژی زیادی خواهیم گذاشت تا به موفقیت برسیم. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی بگردد.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره شرایط مصدومان تیم ملی نیز گفت: مصدومیت بخش جدایی ناپذیر ورزش است. امیدوارم این مصدومیت ها غیرعادی نباشد و احتیاج به طول درمان بلندمدت نداشته باشد. با جواد کریمی صحبت نموده ام. او هنوز برای عکسبرداری نرفته است. امیدوارم مصدومیت این بازیکن از ناحیه مچ پا باشد و زود رفع گردد.

وی تاکید نمود: با تمام مصدومان تیم ملی در ارتباطیم و فرایند بهبودی آنها را پیگیری می کنم. فقط مصدومیت میثم صالحی کمی حادتر می باشد و فکر می کنم احتیاج به جراحی کتف داشته باشد. به هر حال مصدومیت باید درمان گردد و درمان قطعی به وسیله جراحی است. امیدوارم فرایند بهبودی خوبی را طی کند. علی اصغر مجرد نیز تحت درمان است و فرایند درمانی را طی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "با مصدومان تیم ملی والیبال درارتباطیم، آسیب دیدگی صالحی کمی حاداست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مصدومان تیم ملی والیبال درارتباطیم، آسیب دیدگی صالحی کمی حاداست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید