برپایی 3 غرفه صنایع دستی خراسان شمالی در نمایشگاه سراسری بیرجند

به گزارش وبلاگ هوانورد، معاون صنایع دستی خراسان شمالی گفت: هنرمندان و صنعتگران این استان در چهارمین نمایشگاه سراسری بیرجند با برپایی سه غرفه صنایع دستی و یک سیاه چادر حضوری فعال دارند.

برپایی 3 غرفه صنایع دستی خراسان شمالی در نمایشگاه سراسری بیرجند

به گزارش وبلاگ هوانورد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی؛ علی عابدی امروز شنبه 16 آذرماه 98 اظهار کرد: چهارمین نمایشگاه صنایع دستی بیرجند از 13 آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهرستان استان خراسان جنوبی برپا شده است.

عابدی بیان کرد: هنرمندان و صنعتگرانی از خراسان شمالی در رشته های دست بافته های داری، نساجی سنتی و... در این نمایشگاه، فراوریات و محصولات خود را در معرض نمایش و فروش قرار داده اند.

او با بیان اینکه خانه صنایع دستی استان نیز در چهارمین نمایشگاه بیرجند دارای غرفه است، بیان کرد: این نمایشگاه تا 18 آذرماه جاری پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

معاون صنایع دستی خراسان شمالی توضیح داد: در راستای معرفی آداب ورسوم، فرهنگ و غذا های سنتی و محلی استان، سیاه چادر عشایر نیز در نمایشگاه مذکور حضور فعال دارد.

او با اشاره به این که برپایی نمایشگاه های صنایع دستی می تواند موجب معرفی هرچه بیشتر صنعتگران و آثار هنری آن ها گردد، اضافه کرد: صنایع دستی یکی از مصادیق فراوری ملی است و امیدواریم حضور در چنین نمایشگاه هایی به فروش فراوریات هنرمندان فعال در این عرصه یاری کند.

  • طراحی ویلا

    طراحی ویلا | برای طراحی ویلای دوپلکس مدرن و یا ویلایی کلاسیک با ما همراه باشید.

  • قطار اروپا

    رزرو قطار اروپا | در سیستم رزرو قطارهای اروپا ما با بهترین و ارزانترین قیمت بلیط تهیه کنید.

منبع: میراث آریا

به "برپایی 3 غرفه صنایع دستی خراسان شمالی در نمایشگاه سراسری بیرجند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی 3 غرفه صنایع دستی خراسان شمالی در نمایشگاه سراسری بیرجند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید