بیش از 13 هزار محصول در فن بازار ارائه شد

به گزارش وبلاگ هوانورد به نقل از معاونت علمی و فناوری،محمدصالح خالقی با بیان این که رفع نیاز تجاری سازی برای صاحبان فناوری از یک سو و رفع نیازهای متقاضیان از سوی دیگر، مهم ترین هدف فن بازارهای منطقه ای است، نام کرد: با شروع کار فن بازار ملی ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توجهی جدی به رفع نیازهای فناورانه صورت گرفت.

بیش از 13 هزار محصول در فن بازار ارائه شد

خالقی با بیان این که تا کنون بیش از 430 تقاضای فناوری از سوی صاحبان صنایع، شرکت ها و پژوهشگاه ها به ثبت رسیده است، ادامه داد: عمده محصولاتی که در فن بازارها ارائه می شود، محصولات دانش بنیان و فناور ایران ساخت هستند.

وی تاکید کرد: فن بازارها بستری برای شناسایی فناوری ها از طریق سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای این که بتوانند روی این محصولات و فناوری ها سرمایه گذاری کنند فراهم می کند.

دبیر شبکه ملی فن بازار به ثبت بیش از 13هزار محصول و فرآورده دانش بنیان ایران ساخت در فن بازار اشاره کرد و افزود: تا انتها خردادماه سال جاری، 4هزار و 300 شرکت دانش بنیان، خلاق و فناور بیش از 13هزار و 900 محصول و فرآورده را در شبکه ملی فن بازار ایران به ثبت رسانده اند که تعداد تقاضاها برای فناوری یا محصولات ارائه شده از 430 فراتر رفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بیش از 13 هزار محصول در فن بازار ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 13 هزار محصول در فن بازار ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید