تجهیز هواپیمایی ترکیه به اسباب بازی!

به گزارش وبلاگ هوانورد، هواپیمایی ترکیش ایروِیز (Turkish Airways) انتخاب اسباب بازی های خود را کاملاً تغییر داده و اکنون همه لوازم بازی بچه ها را از موادی کاملاً طبیعی ساخته است.

تجهیز هواپیمایی ترکیه به اسباب بازی!

هواپیمایی ترکیه مثل همواره راه های زیادی برای سرگرم کردن و بهبود تجربه مسافرت با هواپیما برای مشتریان خود پیدا می نماید که در راستای سیاست های زیست محیطی و برنده آن است.

انتخاب اسباب بازی هایی که از مواد طبیعی ساخته شده اند پیرو تشخیص این هواپیمایی در تأثیرات منفی و مضر استفاده از پلاستیک هم بر روی بچه ها و هم محیط زیست است. هواپیمایی ترکیه به تمامی جنبه های این حرکت مثبت با اهداف توسعه پایدار و دیگر اقدامات دوستدار محیط زیست به طور مداوم متعهد است.

این اسباب بازی ها منحصراً برای هواپیمایی ترکیه طراحی شده اند و احتیاج بچه ها 3 تا 12 سال به تفریح در داخل هواپیما را کاملاً تأمین می نمایند. این اسباب بازی ها به بچه ها فرصت آشنایی با حیوانات و گونه های در حال انقراض را می دهد.

هواپیمایی ترکیه با مشارکت بنیاد حیات وحش دنیای امید دارد که به وسیله بازی با این اسباب بازی ها بتواند در بچه ها علاقه به محافظت از حیوانات و محیط زیست را در بچه ها بیشتر کند؛ بچه های که دنیا را به ارث می برند و مسئول حفظ و مراقبت از آن هستند.

همه این اسباب بازی ها از پنبه و چوب ساخته شده اند و همگام با قوانین پایداری هستند که به وسیله شورای نگهداری از جنگل تصویب شده اند.

منبع: فوت و فن / iol.co.za

به "تجهیز هواپیمایی ترکیه به اسباب بازی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز هواپیمایی ترکیه به اسباب بازی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید