تصاویر ، نوآورانه ترین طرح کمپینگ ، اتاقک بزرگ با دید پانارومایی

به گزارش وبلاگ هوانورد، اتاقک ام 1 که روی خودروهای وانت نصب می گردد . نسبت به محصولات مشابه در سبک تاپر و کمپر دارای ویژگی های فزونی از جمله فضای داخلی بیشتر و دید پانورامایی است. این اتاقک خودروهای وانت را به یک خودروی نیمه کمپینگ تبدیل می نماید.

تصاویر ، نوآورانه ترین طرح کمپینگ ، اتاقک بزرگ با دید پانارومایی

به گزارش وبلاگ هوانورد و به نقل از نیو اطلس، نصب یک اتاقک بزرنتی روی وانت از جمله اقداماتی است که هزینه برای خرید یک خودروی مخصوص کمپینگ را مرتفع می نماید. نصب این اتاقک فضای کافی را برای خواب و استراحت در زمان مسافرت های طولانی ایجاد می نماید.

درست زمانی که فکر کردیم بازار اتاقک بالای وانت های مختص کمپینگ کاملا از هر طرح و ویژگی ممکن اشباع شده است، یک استارت آپ دیگر به نام راکی مانتین (Rocky Mountain) طرح نسبتا تازه ای ارائه داده است.

اتاقک ام 1 ساخته دنورز تیون اوت دورز از دور مانند هر سایبانی عادی که در بالای وانت های سبک قرار می دهند به نظر می رسد. سقف این اتاقک از فاصله دور مرتفع دیده می گردد.

با این حال، اگر اتاقک برزنتی روکش مانند را از نزدیک از نظر بگذرانیم، خواهیم دید که دارای دیواره هایی است که فاصله بیشتری از هم دارند تا فضای داخلی بیشتری ایجاد نمایند. کمپانی تیون این اتاقک راه به عنوان برترین مثال نسبت وزن به فضا تعریف کزده است. اتاقک برزنتی ام 1 با وزن پایه 163 کیلوگرم، سبک است اما سوار کردن آن بر وانت پیکاپ غیر معمول نیست.

اما کمپانی تیون اوت دورز تنها برای رقابت وزن این اتاقک را کاهش نداده است بلکه بعلاوه سعی دارد برترین ترکیب از فضای داخلی و وزن کلی را ارائه دهد. برای دستیابی به این هدف کمپانی تیون، دایواره اتاقک را به گونه ای طراحی نموده که باعث افزایش عرض داخلی و حجم کلی آن می گردد. نه تنها فضای بیشتری را برای قرار دادن آرنج در تخت پیکاپ ایجاد می نماید، بلکه امکان قرارگیری عرضی تخت خواب بزرگ را در اتاقک بالای وانت فراهم می نماید. از آنجایی که تخت بزرگ فقط 60 اینچ (152 سانتی متر) از جلو به عقب کشیده شده است، تمام فضای اتاقک بالای وانت را اشغال نمی نماید. به این معنی که یک فرد می تواند بدون احتیاج به بلند کردن یا تا کردن کل تخت در داخل اتاقک بایستد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که اتاقک تیون ام 1 را از سایر تاپرها و کمپرها (خودروهایی که در بالای آن ها اتاقکی ویژه خواب و استراحت واقع شده است) متمایز می نماید، پنجره های شیشه ای دودی اختیاری است که یک پانورامای 270 درجه ایجاد می نماید. به نظر می رسد شیشه پانوراما یکی از ویژگی های پرطرفدار در طراحی کمپر است و تیون این کار را به خوبی انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

  • ترکیبی از شاسی بلند و کمپر | میتسوبیشی یک اتاق 4 تخته را ارائه می دهد!
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، نوآورانه ترین طرح کمپینگ ، اتاقک بزرگ با دید پانارومایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، نوآورانه ترین طرح کمپینگ ، اتاقک بزرگ با دید پانارومایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید