تعرفه گاز تاسیسات گردشگری براساس تعرفه خدماتی محاسبه می گردد

به گزارش وبلاگ هوانورد، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای واصله، تعرفه گاز تاسیسات گردشگری براساس تعرفه خدماتی محاسبه می گردد.

تعرفه گاز تاسیسات گردشگری براساس تعرفه خدماتی محاسبه می گردد

تا سال گذشته تعرفه گاز بهای تأسیسات گردشگری براساس میانه نرخ خوراک پتروشیمی محاسبه میشد که این موضوع موجب بالا رفتن هزینه گازبهای این واحدها و به تبع آن افزایش نرخ اقامت در ایران میشد.

تا اینکه در قانون بودجه 1401 تعرفه گاز تأسیسات گردشگری با نرخ خدماتی محاسبه شد و در قالب پیشنهاد دولت برای سالهای آینده نیز مصوب شد به شکل خدماتی محاسبه گردد.

سال جاری هم در لایحه پیشنهادی بودجه 1402 که بتازگی تقدیم مجلس شده، آمد که تعرفه گاز مصرفی تأسیسات گردشگری و صنایع دستی و آبدرمانی ها و هتل ها مشابه تعرفه خدمات است.

پیش از این علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفته بود: پس از تصویب قانون بودجه و مکاتبه وزیر گردشگری با وزیر نفت مبنی بر اعلام مصادیق تأسیسات گردشگری موضوع جز 2 بند م تبصره 9 قانون بودجه سال 1401 تعرفه گاز طبیعی تأسیسات گردشگری، صنایع دستی و آب درمانی و هتل ها از ابتدای سال جاری مشابه تعرفه بخش تجاری معادل 1,495 ریال محاسبه شد و از شمول تعرفه صنعتی خارج شده اند.

بدیهی است مشمولان قانون با ارائه تاییدیه از ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، می توانند از مزایای قانونی موجود استفاده نمایند.

منبع: همگردی

به "تعرفه گاز تاسیسات گردشگری براساس تعرفه خدماتی محاسبه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعرفه گاز تاسیسات گردشگری براساس تعرفه خدماتی محاسبه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید