اخبار صنعت

طرز تهیه دسر پاناکوتا خوشمزه و مجلسی

آشپزی ایتالیایی سرشار از مزه های مختلف و جذابی است که این روزها برای ما شناخته شده است. اگر به منو رستوران های مختلف نگاهی بیندازید حتما یک دسر یا غذای ایتالیایی می بینید. در این مطلب قصد داریم تا طرز تهیه دسر پاناکوتا ایتالیایی را به چند روش مختلف با...

21 مهر 1402

واردات خودروهای دست دوم فقط مختص این افراد است ، شرایط و ضوابط

پیش نویس آیین نامه واردات خودروهای دست دوم به وسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت به هیئت دولت ارسال شد. با توجه به مفاد این پیش نویس، می توان دریافت که فقط بخشی از افراد جامعه می توانند کار واردات خودروهای دست دوم را با شرایط خاص انجام دهند.

8 مهر 1402

رشد قارچ گونه واحدهای غیرمجاز بلای جان بومگردی شده است

ایلنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، رشد قارچ گونه واحدهای غیرمجاز بلای جان بومگردی شده است.

8 مهر 1402

طرز تهیه جیب تاجر مرغ؛ فینگرفود مجلسی عربی لذیذ

جیب تاجر با گوشت چرخ نموده یا مرغ را میتوان یک فینگرفود ساده یا ساندویچ خوشمزه دانست که آن را با خمیر مخصوص یا نان تست آماده می نمایند.

19 شهریور 1402

معرفی 4+1 کاربرد مهم هیلتی و نحوه اجاره آن

چکش هیلتی یک نوع چکش تخریب است که به نام برند تجاری هیلتی معروف است. این برند تجاری در زمینه فراوری ابزارهای قدرتی و تجهیزات اطفاء حریق فعالیت می نماید و در سراسر جهان شناخته شده است. چکش هیلتی به عنوان یکی از محصولات این برند فراوری می گردد و برای سوراخ...

18 شهریور 1402

هشدار ؛ این رنگ میوه محبوب را تا اول مهر ماه نخرید ، در خرید این میوه مراقب باشید

کارشناسان باغبانی مازندران معتقدند که اگر نارنگی های عرضه شده در بازار به رنگ سبز نباشد، نشانه انجام عملیات سبز زدایی با هدف فریب دادن شهروندان است و نباید از این میوه استفاده کرد.

16 شهریور 1402

قیمت رسمی مرغ اعلام شد، جزییات تغییر قیمت

با توجه به واردات تخم مرغ نطفه دار و افزایش فراوری مرغ ناشی از ازدیاد جوجه ریزی ها، قیمت مرغ روند کاهشی به خود گرفته است به طوریکه میانه قیمت هرکیلو مرغ در تهران به 78 هزار تومان می رسد. این درحالی است که طی ماه های قبل از 100 هزار تومان هم فراتر رفته بود.

11 شهریور 1402

هرآنچه که باید درباره شرکت فنی مهندسی زیگورات بدانید

گروه فنی مهندسی زیگورات در سال 1375 با پشتوانه تجهیزات و نیروهای انسانی فعال و خلاق و مسئولیت پذیر تأسیس شد، این مجموعه که در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی در سه حوزه: مشاوره، مدیریت طراحی، واحد فراوری و اجرای محصولات لوکس و دکوراتیو فعالیت خود را آغاز...

7 شهریور 1402

اگه میخوای روغن به گاز نپاشه ببین ، ترفند سرخ کردن غذا بدون کثیفی و دردسر

اگر از کثیف کاریِ سرخ کردن غذا خسته شدید حتما این مطلب را دنبال کنید. در ادامه برای اطلاع از ترفند سرخ کردن غذا بدون دردسر در این خبر با ما همراه باشید.

4 شهریور 1402

دسته گلی تازه که ایلان ماسک به آب داد!

یک نظرسنجی نو حکایت از آن دارد که تغییرات عمده در اپلیکیشن X، توئیتر سابق، در حال نابود کردن جوامع تحقیقاتی آنلاین در این پلتفرم است.

31 مرداد 1402

این روستای شگفت انگیز از کف دریاچه مرموز بیرون زده!، عکس

گجت نیوز نوشت: باستان شناسان آلبانیایی پیروز به کشف بقایای روستایی 8 هزار ساله در اعماق دریاچه ای باستانی با قدمت بالا شده اند. راز این سکونتگاه چیست؟

28 مرداد 1402

کدهای ارور پکیج بوتان و نحوه رفع آن ها

شرکت بوتان در تولید محصولات خود، استانداردهای جهانی را لحاظ می کند و سعی در تولید به روزترین و پیشرفته­ ترین محصولات با کیفیت را برای مشتریان خود دارد.

22 مرداد 1402

این کارآفرین هم محله ای برای 100 نفر شغل ایجاد کرده ، مهارت بیاموز بیکار نمی مانی

او همان پسر بچه بازیگوشی است که کودکی هایش را با آرزوهای بزرگ گذرانده و دقیقاً از نقطه ضعفش به پیروزیت رسیده تا داستان زندگی اش به جوان ها ثابت کند که می توان بدون داشتن پدر پولدار و رابطه هم پیروز شد.

19 مرداد 1402

پرداخت مزایای اقامتی کارکنان دولت منوط به ثبت در سامانه وزارت میراث فرهنگی شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، پرداخت مزایای اقامتی کارکنان دولت منوط به ثبت در سامانه وزارت میراث فرهنگی شد.

17 مرداد 1402

برترین سوغاتی های کرمانشاه را بشناسید

کرمانشاه از دیر باز مقاصد تاجران، زواران و نیشتمان شاهان و امپراطوری ها بوده و جدای از آثار تاریخی و باستانی، غذاها و خوراکی ها و در مجموع سوغات کرمانشاه زبان زد خاص و عام است.

15 مرداد 1402

روسیه بزرگترین اقتصاد اروپا شد

بر اساس آخرین گزارش ورلد اکونومیکس، روسیه تا انتها سال 2022 علیرغم تحریم های غرب، در بین پنج اقتصاد بزرگ دنیا و بزرگترین در اروپا از نظر برابری قدرت خرید (PPP) نهاده شد.

15 مرداد 1402

مدیرعامل OpenAI: هوش مصنوعی قطعاً مشاغل زیادی را از بین خواهد برد

دیجیاتو: سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI در مصاحبه جدیدی از منظره خوش بینانه بازیگران فعال در صنعت هوش مصنوعی نسبت به این فناوری انتقاد کرد و گفت که هوش مصنوعی قطعاً بسیاری از مشاغل را نابود خواهد نمود.

6 مرداد 1402

واردات 250 هزار موتور سیکلت و خودروی برقی برای تهران

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 200 هزار دستگاه موتورسیکلت و 50 هزار دستگاه خودروی برقی به تهران وارد شد.

6 مرداد 1402

پاتوق روشنفکران 50 سال پیش در تهران

اطلاعات آنلاین نوشت: روشنفکران تهرانی کجا شام و ناهار می خوردند و همدیگر را دیدار می کردند؟

2 مرداد 1402

جنجالی ترین خرید لیگ با ورود یک پرسپولیسی!

سعید آقایی با پیوستن به تراکتور به جنجالی ترین خرید لیگ برتر تبدیل شده است.

7 تیر 1402
تعداد: (298)