توییت بزنید و پول بگیرید!

به گزارش وبلاگ هوانورد، دیجیاتو نوشت: ایلان ماسک می گوید از چند هفته دیگر به محتواسازان توییتر بابت نمایش تبلیغات در قسمت پاسخ توییت ها پول می پردازد.

توییت بزنید و پول بگیرید!

ایلان ماسک طرح های مختلفی را برای جذب کاربران و سازندگان محتوا در توییتر در دست اجرا دارد. یکی از این طرح ها که از چند هفته دیگر اجرایی می گردد، به آن دسته از فراورینمایندگان محتوا که اکانتشان تأیید شده باشد، اجازه می دهد تا به ازای نمایش تبلیغات در بخش پاسخ توییت های خود عایدی کسب نمایند.

ایلان ماسک، مالک توییتر و مدیر ارشد فناوری این شبکه اجتماعی، در توییت تازهی اعلام نموده است که این پلتفرم از چند هفته دیگر به فراورینمایندگان محتوا بابت نمایش تبلیغات در بخش پاسخ توییت های آنان پول می پردازد. البته آمار بازدید این تبلیغ ها تنها از بازدید کاربرانی محاسبه می گردد که اکانت آن ها هم تأیید شده باشد.

ماسک می گوید اولین مبلغ پرداختی به فراورینمایندگان محتوا در این سازوکار تازه مجموعاً 5 میلیون دلار خواهد بود. بااین حال، فعلاً اطلاعات بیشتری درباره چگونگی محاسبه این عایدی برای هر کاربر منتشر نشده است.

ایلان ماسک در پی جذب محتواسازان برای توییتر است

مالک توییتر پیش تر گفته بود که می خواهد با سازوکارهای تازهی، به جذب محتواسازان به این شبکه اجتماعی بپردازد. او حتی ایده هایی را برای میزبانی از محتواهای ویدیویی و رقابت با یوتوب در نظر داشت. اما حالا باید دید که عایدیزایی برای کاربران تا چه میزان می تواند افراد را به سوی فراوری محتوا در این پلتفرم ترغیب کند.

ماسک پیش تر در ماه مارس گفته بود که توییتر به ازای هر یک ساعت توجه کاربران حدود 5 تا 6 سنت عایدی به دست می آورد اما این رقم می تواند با نمایش به موقع تبلیغات مرتبط تر، به 15 سنت برسد. حالا در شرایطی که متا هم در آستانه رونمایی از شبکه اجتماعی رقیب توییتر واقع شده است، باید ببینیم طرح های ایلان ماسک پیروز ظاهر خواهند شد یا خیر.

این خبر تازه بعلاوه در شرایطی اعلام می گردد که لیندا یاکارینو بالاخره به عنوان مدیرعامل توییتر جایگزین ماسک شد و امور مدیریتی این شرکت را بر عهده دارد. او پیش تر مدیر ارشد تبلیغات NBCUniversal بود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "توییت بزنید و پول بگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییت بزنید و پول بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید