حذف تیم کامپوند مردان، راه یابی تیم بانوان به مرحله رده بندی

به گزارش وبلاگ هوانورد، تیم کامپوند مردان ایران در کاپ آسیایی چین تایپه در نخستین ملاقات رقابت های تیمی با شکست برابر تیم تایلند، حذف شد.

حذف تیم کامپوند مردان، راه یابی تیم بانوان به مرحله رده بندی

به گزارش وبلاگ هوانورد، در ادامه رقابت های مرحله سوم تیروکمان کاپ آسیا که در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در چین تایپه در حال برگزاری است، تیم کامپوند بانوان با ترکیب فرشته قربانی، افسانه شفیعی و پریسا براتچی در مرحله یک چهارم تیم سنگاپور را با نتیجه 227 بر 211 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. تیم بانوان در این مرحله با نتیجه 230 بر 223 از تیم چین تایپه مغلوب شد و از راهیابی به مرحله فینال بازماند.

تیم بانوان در مرحله رده بندی برای کسب مدال برنز به مصاف تیم مالزی و میکس تیم کامپوند نیز با ترکیب اسماعیل عبادی و پریسا براتچی نیز در همین مرحله برای کسب مدال برنز صبح فردا (شنبه) 17 تیر به مصاف تیم چین تایپه می رود.

همچنین تیم کامپوند مردان با ترکیب مجید قیدی، امیر کاظم پور و اسماعیل عبادی در اولین ملاقات از رقابت های تیمی و در مرحله یک چهارم در مصاف با تیم تایلند با نتیجه 229 بر 222 برابر تیم تایلند بازی را واگذار کرد و از دور رقابت های تیمی حذف شد.

همچنین فرشته قربانی و اسماعیل عبادی برای کسب مدال طلا یا نقره در بخش کامپوند انفرادی عصر فردا (شنبه) به مصاف حریفان خود خواهند رفت. فرشته قربانی در مرحله فینال در برابر تیم هند رقابت خواهد داشت و اسماعیل عبادی با کماندار مالزی ملاقات خواهد داشت.

  • طراحی ویلا

    طراحی ویلا | برای طراحی ویلای دوپلکس مدرن و یا ویلایی کلاسیک با ما همراه باشید.

  • قطار اروپا

    رزرو قطار اروپا | در سیستم رزرو قطارهای اروپا ما با بهترین و ارزانترین قیمت بلیط تهیه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حذف تیم کامپوند مردان، راه یابی تیم بانوان به مرحله رده بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف تیم کامپوند مردان، راه یابی تیم بانوان به مرحله رده بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید