خبرنگاران 100میلیارد ریال بودجه برای شهرداری کمیجان مصوب شد

به گزارش وبلاگ هوانورد، اراک - خبرنگاران - شهردار کمیجان گفت: 100 میلیارد ریال بودجه سال جاری برای انجام طرح های عمرانی حوزه مدیریت شهری از سوی شورای اسلامی این شهرستان مصوب شده است.

خبرنگاران 100میلیارد ریال بودجه برای شهرداری کمیجان مصوب شد

محسن کرباسی روز سه شنبه در گفت و گو با وبلاگ هوانورد اضافه کرد: بودجه پیشنهادی برای مدیریت شهری کمیجان 69 میلیارد و 730 میلیون ریال بود که با کوشش های اجرا شده 100 میلیارد ریال مصوب شد.

وی گفت: عملیات اجرایی ساماندهی مبادی ورودی کمیجان از سمت شهر میلاجرد با 40 درصد پیشرفت فیزیکی و صرف اعتبار پنج میلیارد ریالی از طرح های مهم عمران شهری کمیجان است که امسال نیز 25 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل اآن اختصاص یافته است.

کرباسی گفت: اجرای مجموعه ورزشی مجتمع تفریحی گردشگری در 6 فاز از مهمترین طرح های نیمه تمام شهری کمیجان است که تا به امروز 2 فاز آن نهایی شده و در سه قسمت مختلف شهر اجرایی می گردد.

کرباسی ادامه داد: زیرساخت های لازم برای اجرایی کردن این طرح فراهم و تا به امروز چهار میلیارد و 800 میلیون ریال نیز اعتبار برای ان صرف شده است که در بودجه امسال شهرداری کمیجان نیز هفت میلیارد ریال به این طرح اختصاص دارد.

وی، ایجاد پارک نشاط در حدفاصل کمیجان وفس را از دیگر اقدامات اولویت دار شهرداری کمیجان برای امسال بیان کرد و اضافه کرد: تا به امروز سه هکتار از اراضی این راستا تملک شده و پیگیری برای تملک راستا10 هکتاری آن ادامه دارد.

شهردار کمیجان اظهار داشت: طرح های مطالعاتی این طرح نهایی شده و زیرساخت های لازم نیز فراهم شده است و پارسال هفت میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح پیش بینی شده بود و امسال نیز قرار است این منابع اقتصادی تا 12 میلیارد ریال افزایش یابد.

کرباسی گفت: عملیات اجرایی مجموعه بام کمیجان در ورودی شهر و مشرف به منطقه بزچلو کلید خورده که 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا به امروز 2 میلیارد ریال اعتبار برای ان صرف شده است و امسال نیز برای تسریع در اجرای آن 2میلیارد ریال اعتبار دیگر پیش بینی شده است.

وی گفت: مناسب سازی پیاده رو برای سالمندان و معلولان نیز از دیگر اقدامات اولویت دار امسال شهرداری کمیجان است که برای 2 هزار متر مربع از پیاده روها که بیشترین تردد را دارد در حال اجرا است و با جدیت پیگیری می گردد.

شهردار کمیجان اظهار داشت: عملیات اجرایی تغییر کاربری ساختمان قدیمی شهرداری پارسال شروع شد و اکنون به عنوان یک طرح تغییر کاربری به میهمان پذیر پیگیری شده و 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کرباسی بیان کرد: برای این تغییر کاربری تا به امروز یک میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری هزینه شده و این طرح تا یک ماه آینده آماده بهره برداری است.

کمیجان واقع در 101 کیلومتری اراک دارای 39 هزار نفر جمعیت است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 100میلیارد ریال بودجه برای شهرداری کمیجان مصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 100میلیارد ریال بودجه برای شهرداری کمیجان مصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید