خبرنگاران 583 هزار سهام عدالت در استان مرکزی اجازه فروش ندارد

به گزارش وبلاگ هوانورد، اراک - خبرنگاران - مدیرعامل اتحادیه تعاونی های سهام عدالت استان مرکزی گفت: 973 هزار سهامدار عدالت در این استان به صورت قانونی و ثبتی وجود دارد که 583 هزار سهام این بخش اجازه فروش مستقیم ندارد.

خبرنگاران 583 هزار سهام عدالت در استان مرکزی اجازه فروش ندارد

شمس الدین بیگی روز شنبه در گفت و گو با وبلاگ هوانورد اضافه نمود: 33 درصد سهام 973 هزار سهامدار عدالت استان مرکزی آزاد است و می توانند 60 درصد از سهم خود را به وسیله بورس به فروش رسانند.

وی بیان نمود: افرادی که روش غیرمستقیم را برای سهام خود انتخاب نموده اند باید مدیریت دارایی آنان در سهام عدالت از سوی کارگزاری های خاص و شرکت های سرمایه گذاری اداره گردد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های سهام عدالت استان مرکزی ادامه داد: بر اساس اخبار منتشره اجازه فروش این دسته از سهام عدالت نیز تا انتها مهرماه جاری در تمامی سهم دارایی داده می گردد.

بیگی گفت: طرحی نیز در مجلس شورای اسلامی برای افرادی که سهام عدالت ندارند در دستور کار است که اولویت اجرای آن با افرادی است که برگ دعوت و یا برگ سهام عدالت را دریافت نموده اند اما در سامانه به ثبت نرسیده است.

وی گفت: با وجود شهرستان های 12گانه استان مرکزی، 10 تعاونی سهام عدالت در این خطه وجود دارد و تعاونی سهام عدالت شهرستان خنداب با اراک و سهام عدالت شهرستان فراهان با تفرش ادغام است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های سهام عدالت استان مرکزی اضافه نمود: بزرگترین تعاونی سهام عدالت استان با 365 هزار نفر عضو مربوط به شهرستان اراک و کوچکترین آن با بیش از 22 هزار و 300 نفر عضو در آشتیان است.

استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلون و 400 هزار نفر جمعیت است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 583 هزار سهام عدالت در استان مرکزی اجازه فروش ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 583 هزار سهام عدالت در استان مرکزی اجازه فروش ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید