داورزنی: اداره تیم ملی والیبال ایران، کار آسانی نیست، تا 65 سالگی می توانم به کارم ادامه دهم

به گزارش وبلاگ هوانورد، رئیس فدراسیون والیبال گفت: اداره تیم ملی ایران که جزو 8 تیم برتر جهان است، کار آسانی نیست و ما بر اساس واقعیت های موجود سرمربی را انتخاب می کنیم.

داورزنی: اداره تیم ملی والیبال ایران، کار آسانی نیست، تا 65 سالگی می توانم به کارم ادامه دهم

به گزارش وبلاگ هوانورد، محمدرضا داورزنی در مورد اخبار مربوط به بازنشستگی اش گفت: بعضی از دوستان خوششان می آید که در این روزهای بی خبری کرونا به این گونه اخبار بپردازند. کسی که بازنشسته می شود، ابلاغ دریافت می کند و کارش تمام می شود. بازنشستگی، فرآیندی دارد که به شخص بازنشسته ابلاغ می شود و او باید محل کار خود ترک کند. من 35 سال سابقه کار دارم و هنوز هم ابلاغی نگرفته ام. طبق قانون تا 65 سالگی در صورت نیاز می توانم به کار ادامه دهم. کمیسیونی در سازمان امور اداری و استخدامی وجود دارد که به این موارد رسیدگی می کند.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال بیان کرد: باید متناسب با انتظاراتی که از تیم ملی وجود دارد، تصمیم بگیریم. در بین 12 تیم حاضر در المپیک هستیم، گروه و همچنین احتمال صعود ما به مرحله دوم المپیک نیز معین است. از طرفی مربیان شناخته شده محدودی در جهان هستند و بهترین مربیان با تیم های ملی خود قراداد دارند.

وی ادامه داد: در حال بررسی در مورد انتخاب سرمربی هستیم و جلسات متعددی با کارشناسان و پیشکسوتان برگزار کرده و خواهیم کرد. باید طبق منابع مالی موجود و برای دریافت بهترین نتیجه تصمیم بگیریم. اگر به این جمع بندی برسیم که مربی ایرانی بهتر است، قطعاً با مربی ایرانی ادامه خواهیم داد. تیم ملی ایران در شرایطی است که طلب می کند، نیمکت قابل قبول و سنگینی داشته باشد. ملاک ما برای انتخاب سرمربی، علاوه بر منابع مالی، واقعیت های موجود است. روز دوشنبه جلسه ای با پیشکسوتان داریم و در این باره صحبت خواهیم کرد.

داورزنی که با برنامه رکورد گفت وگو می کرد، یادآور شد: در صورت صعود به مرحله دوم المپیک، با تیم های بسیار قدرتمند جهان روبه رو خواهیم شد. پس از بررسی های لازم در مورد نیمکت تیم ملی تصمیم می گیریم. خیلی از سرمربیان آرزوی هدایت تیم ملی ایران را دارند. در سال 2016 نیز در المپیک و در بالاترین مسابقات جهان حاضر بودیم. اداره تیم ملی ایران که جزو 8 تیم برتر جهان است، کار آسانی نیست.

وی گفت: فدراسیون مقداری بدهی جاری دارد که در حال پرداخت آنها هستیم. مدیریت ما به گونه ای است که بدهی نداشته باشیم و در عین حال، همه برنامه های خود را اجرا کنیم. حدود 8 تیم ملی مختلف داریم که برای اداره آنها نباید با کمبود منابع مالی روبرو شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "داورزنی: اداره تیم ملی والیبال ایران، کار آسانی نیست، تا 65 سالگی می توانم به کارم ادامه دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: اداره تیم ملی والیبال ایران، کار آسانی نیست، تا 65 سالگی می توانم به کارم ادامه دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید