ذوب آهن با تمام قوا رقابت های لیگ برتر را آغاز می کند

به گزارش وبلاگ هوانورد، خبرنگاران: سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن با تمام قوا رقابت های لیگ برتر را آغاز می کند و خوشبختانه با توجه به اردوی مالزی، شرایط بدنی و کیفیت فنی بازیکنان در وضعیت مناسبی است.

ذوب آهن با تمام قوا رقابت های لیگ برتر را آغاز می کند

محمد علی شجاعی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ هوانورد در اصفهان، پیرامون وضعیت تیم ذوب آهن و اردوی این تیم اصفهانی در کشور مالزی گفت: خوشبختانه شرایط تیم در وضعیت خوبی قرار گرفته است و در حال حاضر بازیکنان به خوبی در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین می کنند. تیم ما پس از بازگشت از مالزی از روز جمعه تمرینات خود را آغاز کرده و در راستای کسب آمادگی به تمرینات تاکتیکی و بدنسازی می پردازد.

وی با اشاره به بازی های تدارکاتی تیم ذوب آهن در ادامه تمرینات ادامه داد: ذوب آهن در نخستین دیدار تدارکاتی خود توانست برابر گیتی پسند پیروز شود، خوشبختانه با توجه به اردوی مالزی بازیکنان بازی های خوبی به نمایش گذاشته و توانستند به آمادگی مطلوب برسند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شرح داد: برای کسب آمادگی بهتر چهارشنبه این هفته ذوب آهن برابر پاس همدان صف آرایی می کند تا پیش از آغاز لیگ برتر بتوانیم هماهنگی میان بازیکنان را افزایش دهیم.

وی درباره عملکرد بازیکنانی که به تازگی به ذوب آهن پیوسته اند، اضافه نمود: این بازیکنان از شرایط مطلوبی برخوردار هستند و در نیم فصل دوم می توانند عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذارند. با توجه به اردوی مالزی تیم ما به هماهنگی مطلوب رسیده اما امیدوار هستم با برگزاری چند دیدار تدارکاتی بتوانیم به آمادگی لازم برسیم.

شجاعی درباره عملکرد تیم ملی ایران در مسابقات جام ملت های آسیا گفت: تیم ما در 2 دیدار گذشته برابر قطر و بحرین بازی خوبی به نمایش گذاشت و نباید در دیدارهای آینده حریفان خود را دست کم بگیرد زیرا تیم های ژاپن، استرالیا، کره جنوبی در کنار تیم ملی کشور از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا به شمار می روند.

آ

  • طراحی ویلا

    طراحی ویلا | برای طراحی ویلای دوپلکس مدرن و یا ویلایی کلاسیک با ما همراه باشید.

  • قطار اروپا

    رزرو قطار اروپا | در سیستم رزرو قطارهای اروپا ما با بهترین و ارزانترین قیمت بلیط تهیه کنید.

منبع: تسنیم

به "ذوب آهن با تمام قوا رقابت های لیگ برتر را آغاز می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن با تمام قوا رقابت های لیگ برتر را آغاز می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید