لیپی: ایران از شانس های اصلی قهرمانی در امارات است

به گزارش وبلاگ هوانورد، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین از ایران به عنوان یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام ملت های آسیا 2019 سخن به میان آورد.

لیپی: ایران از شانس های اصلی قهرمانی در امارات است

به گزارش وبلاگ هوانورد و به نقل از الاتحاد، مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا 2019 در امارات برگزار شد و 24 تیم راه یافته به مرحله گروهی حریفان خود را شناختند. تیم ملی فوتبال ایران که مدت هاست در صدر بهترین تیم های قاره کهن جای دارد با تیم های عراق، ویتنام و یمن هم گروه شد.

مارچلو لیپی، سرمربی سرشناس تیم ملی فوتبال چین از ایران به عنوان یکی از شانس های اصلی قهرمانی در جام ملت های آسیا سخن به میان آورد.

او گفت : بدون شک جام ملت های آسیا 2019 رقابتی بسیار سخت برای همه تیم ها خواهد بود. تاریخ نشان می دهد که چند تیم شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. تیم های مثل ژاپن، کره جنوبی، استرالیا به اضافه ایران برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهند کرد و شانس بالایی برای بالا بردن جام دارند. البته امارات هم با توجه به این که میزبان است می تواند به کسب عنوان قهرمانی امیدوار باشد. این چند تیمی که نام بردم با توجه به این که انتظارات از آنها زیاد است فشار بالایی را احساس خواهند کرد.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ادامه داد: اما تیم های مانند چین فشاری ندارند، چرا که آنها از نامزدهای قهرمانی نیستند. هدف چین از حضور در امارات قهرمانی نیست، بلکه می خواهیم خود را آماده جام جهانی 2022 کنیم. در چین فوتبال ورزش محبوبی نیست و بچه ها از کودکی به این رشته روی نمی آورند و این باعث می شود تا مسائل زیادی در فوتبال چین برخلاف ورزش های رزمی در این کشور وجود داشته باشد. اطمینان دارم که امارات یکی از بهترین میزبانی ها تاریخ جام ملت های آسیا را خواهد داشت.

  • طراحی ویلا

    طراحی ویلا | برای طراحی ویلای دوپلکس مدرن و یا ویلایی کلاسیک با ما همراه باشید.

  • قطار اروپا

    رزرو قطار اروپا | در سیستم رزرو قطارهای اروپا ما با بهترین و ارزانترین قیمت بلیط تهیه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لیپی: ایران از شانس های اصلی قهرمانی در امارات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیپی: ایران از شانس های اصلی قهرمانی در امارات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید