شباهت عجیب تیم های ملی فوتبال عراق و ایران

به گزارش وبلاگ هوانورد، تیم های ملی فوتبال عراق و ایران در حالی امروز به مصاف هم خواهند رفت که شباهت عجیبی بین آن ها وجود دارد.

شباهت عجیب تیم های ملی فوتبال عراق و ایران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ هوانورد، تیم های ملی فوتبال عراق و ایران از ساعت 17:30 امروز (پنج شنبه) آخرین بازی شان در دور رفت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین را در استادیوم بین المللی امان اردن برگزار می نمایند.

شاگردان سرتکو کاتانچ در تیم ملی عراق اکنون با کسب هفت امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به بحرین در صدر جدول گروه C. این رقابت ها قرار دارند و یوز ها (لقب تیم ملی ایران) هم با 6 امتیاز تیم سوم گروه شان هستند.

نکته عجیب درباره تیم های ایران و عراق این است که هر 2 تیم نسبت به آخرین بازی شان مقابل هم که 26 دی 1397 در چارچوب رقابت های جام ملت های 2019 امارات برگزار گردید و با تساوی بدون گل به اتمام رسید، پیراهن های مورد استفاده شان را تغییر داده اند.

تیم ملی ایران در آن مسابقات از لباس های آدیداس استفاده می کرد، اما شاگردان مارک ویلموتس از ملاقات با هنگ کنگ بار دیگر آغاز به پوشیدن لباس های شرکت آلمانی آل اشپورت کردند.

عراقی ها هم در جام ملت ها از البسه فراوریی شرکت آلمانی یاکو استفاده می کردند، اما با سرانجام مسابقات، لباس های شان را تغییر داده و اکنون شرکت جیووا ایتالیا که دوره بسیار کوتاهی فراوری نماینده لباس های تیم ملی کشورمان هم بود، البسه بازیکنان حریف را تامین می نماید.

  • طراحی ویلا

    طراحی ویلا | برای طراحی ویلای دوپلکس مدرن و یا ویلایی کلاسیک با ما همراه باشید.

  • قطار اروپا

    رزرو قطار اروپا | در سیستم رزرو قطارهای اروپا ما با بهترین و ارزانترین قیمت بلیط تهیه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شباهت عجیب تیم های ملی فوتبال عراق و ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شباهت عجیب تیم های ملی فوتبال عراق و ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید