رعایت نکات بهداشتی بهترین راه جلوگیری از ابتلا به کرونا

به گزارش وبلاگ هوانورد، رضا چمن گفت: مردم باید نکات بهداشتی و دستور العمل های پزشکی را برای جلوگیری از ابتلا به کرونا بیش از پیش رعایت نمایند.

رعایت نکات بهداشتی بهترین راه جلوگیری از ابتلا به کرونا

به گزارش خبرنگار از ، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به افزایش آمار کرونا در کشور و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی گفت: پویش من ماسک میزنم حائز اهمیت است و استفاده از ماسک در محل های تراکم و تجمع جمعیت و فضا های بسته کاری و اداری و رعایت فاصله یک متر از یکدیگر عامل کاهش انتقال ویروس کرونا در جامعه است.

او اضافه نمود: رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک باعث بالارفتن آمار مبتلایان به کرونا و رسیدن به شرایط قرمز می گردد که مردم باید نکات بهداشتی و دستور العمل های پزشکی را بیش از پیش رعایت نمایند.

چمن با بیان اینکه بهترین راه درمان ویروس کرونا، پیشگیری است گفت: با شناسایی 12 مورد جدید، مجموع موارد مثبت کرونا ویروس در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه به 835 نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود توضیح داد: با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست ها می توان در کاهش شیوع بیماری و قطع زنجیره انتقال موثر بود.

انتهای پیغام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رعایت نکات بهداشتی بهترین راه جلوگیری از ابتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعایت نکات بهداشتی بهترین راه جلوگیری از ابتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید