سال نو، خبرنگارانی نو

به گزارش وبلاگ هوانورد، بالاخره نوروز 97 هم از راه رسید و خبرنگاران امسال در قالبی نو همراه شما خواهد بود. ضمن تبریک سال نو، با ویژگی های نو خبرنگاران هم آشنا خواهیم شد.

سال نو، خبرنگارانی نو

سال نو شد و یک سال دیگر، وبلاگ هوانورد افتخار این را داشت که در کنار شما و همراه سفرهای شما باشد. از اینکه سال گذشته در کنارتان بودیم و در کنارمان بودید، به خود می بالیم و در سال نو، آرزو می کنیم بهترین سفرهای زندگیتان را با وبلاگ هوانورد تجربه کنید.

سال 97 از راه رسید و همزمان با نو شدن سال، صفحه خانه وبلاگ هوانورد هم تغییرات بزرگی کرده است. وبلاگ هوانورد در سومین سال فعالیتش، هدفمندتر شده و تمام تلاشش را به کار گرفته تا هر آنچه را در حوزه سفر و گردشگری نیاز دارید، برای شما فراهم کند. تلاش همه اعضای تیم وبلاگ هوانورد این است که محتوای غنی تولید کند تا بیشتر بدانید و بهتر سفر کنید.

از مرداد ماه سال 94 که وبلاگ هوانورد فعالیتش را آغاز کرد، همواره تلاش ما بر این بوده تا تجربه ای از سفر را، پیش از سفر در اختیارتان بگذاریم تا با دیدی بازتر سفر کنید. اکنون در آغاز سال 97، وبلاگ هوانورد سرویس های نوی را ارائه کرده است تا بتوانید بهتر از گذشته برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

بخش های نو وبلاگ هوانورد که در چند ماه گذشته کامل تر شده اند، به شما کمک می کنند تا حرفه ای تر سفر کنید. در بخش تور می توانید بهترین تورها را مقایسه و تور مسافراتی مناسب خود را از بین صدها تور از ده ها آژانس مسافرتی کشور انتخاب کنید. بخش رستوران، هتل و دیدنی ها به شما کمک می کند تا بهترین های مقصدتان را پیدا کنید، نظرات کاربران را بخوانید یا نظر خود را درباره هر کدام ارسال کنید تا راهگشای دیگر کاربران باشد.

بانک اطلاعاتی وبلاگ هوانورد در بخش رستوران، با بیش از 4 هزار رستوران ثبت شده، معروف ترین رستوران ها، کافه ها و شیرینی فروشی های هر شهر را به شما معرفی می کند. 15 هزار هتل و اقامتگاه در بانک اطلاعاتی هتل ها و 6 هزار جاذبه دیدنی از سراسر جهان، همراه با اطلاعات کامل، جهتیابی و امکان ثبت نظر، بررسی و آپلود عکس، همواره راهگشای شما پیش از سفر و در حین سفرتان خواهد بود.

مجله وبلاگ هوانورد که در سال 96، بیش از 6 هزار مقاله در زمینه راهنمای سفر، ایرانگردی و جهانگردی، اخبار گردشگری ایران و جهان منتشر کرده، امسال نیز با قوت و تنوع بیشتر به کار خود ادامه می دهد.

پس از بخش های نو وبلاگ هوانورد دیدن کنید و پیشنهادات و نقدها ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

از اینکه در سال گذشته همراه وبلاگ هوانورد بوده اید از شما متشکریم و تلاش می کنیم در ادامه جهت، همراه بهتری برای سفرهای شما باشیم.

سال نو مبارک!

منبع: کجارو

به "سال نو، خبرنگارانی نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال نو، خبرنگارانی نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید