سفته 6 میلیون یورویی برای ثبت قرارداد

به گزارش وبلاگ هوانورد، یکی از معضلات بارسا در بازار جابجایی تابستانی، تضمین دادن به بازیکنان مدنظرش در خصوص ثبت قراردادشان در لالیگاست. مثلا برای راضی کردن ایلکای گوندوگان بارسا کوشش زیادی نموده و توافق نیز حاصل شده، ولی ستاره آلمانی در قراردادش بندی قید نموده که اگر تا هفته اول لالیگا قراردادش ثبت نشود، می تواند یکطرفه آن را فسخ کند.

سفته 6 میلیون یورویی برای ثبت قرارداد

بارسا برای ثبت قرارداد تمدیدی هایش یعنی سرخی روبرتو، اینیاکی پنیا، رونالد آرائوخو و مارکوس آلونسو نیز مشکل دارد.

رومئو در این رابطه گفت: ما هر کاری که احتیاج بوده انجام داده ایم و اطمینان دارم هیچ مسئله ای برای ثبت قرارداد بازیکنان نو و نیز کسانی که تمدید نموده اند، نخواهیم داشت. لالیگا از ما خواسته بود سقف دستمزدها را از 104 میلیون یورو به 94 میلیون یورو کاهش دهیم، ولی ما چهار میلیون یورو کم نموده ایم. برای 6 میلیون یوروی دیگر به لالیگا سفته خواهیم داد. این سفته قرار است هفته بعد در جلسه هیئت مدیره تصویب گردد.

رومئو ادامه داد: بدهی ما همان 1350 میلیون یورو است و کاهش پیدا ننموده، ولی اینکه می گویند بدهی به بیش از 2800 میلیون یورو رسیده هم کاملا دروغ است. شنیدن چنین حرف هایی از بعضی مدیران برایم عجیب است. ما دو سال زمان خواسته ایم تا باشگاه را از لحاظ ورزشی و مالی به ثبات برسانیم. از لحاظ ورزشی بارسا را نجات داده ایم و از لحاظ مالی نیز در مسیر درستی قرار داریم.

منبع: فرارو

به "سفته 6 میلیون یورویی برای ثبت قرارداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفته 6 میلیون یورویی برای ثبت قرارداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید