علیزاده: در پی رقم زدن یک اتفاق خوب دیگر برای کشتی هستیم، موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی به همه ما انگیزه داد

به گزارش وبلاگ هوانورد، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید تاکید نمود که تیمش از نظر فنی، بدنی و روحی شرایط مساعدی دارد و آنها در پی رقم زدن یک اتفاق خوب دیگر برای کشتی هستند.

علیزاده: در پی رقم زدن یک اتفاق خوب دیگر برای کشتی هستیم، موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی به همه ما انگیزه داد

فرشاد علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ هوانورد با تاکید بر اینکه نتایج تیم ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی دنیا روی نفرات اعزامی به پیکارهای امیدهای دنیا تاثیر خواهد داشت، گفت: تمام کوشش مان را می کنیم که برترین نتیجه حاصل گردد. قطعا نتیجه ای که در نروژ به دست آمد روی کار ما هم خیلی تاثیر خواهد داشت، آنها علاوه بر اینکه خیلی با بردهای شان خشنود مان کردند، انگیزه زیادی به ما دادند، خود من خیلی از این موفقیت انرژی گرفتم. البته قبل از اعزام تیم هم روی موفقیت بچه ها خیلی حساب می کردیم و دور از دسترس نبود.

وی ادامه داد: تیمی که به قهرمانی دنیا رفت، تیم خوبی بود. همه نفرات خیلی کوشش نموده و زحمت کشیده بودند. من خودم 6-7 ماهی در اردو بودم چون یک سری از بچه های امید در قالب بزرگسالان تمرین می کردند.

علیزاده که سال 2019 هم راهنمایی تیم ملی امید را در دنیای برعهده داشت، در خصوص شرایط اردویی شاگردانش توضیح داد: دومین اردوی 12 روزه ماه شنبه 24 مهر به انتها رسید و بعد از سه روز استراحت مجددا تمرینات از روز 28 مهر استارت می خورد که به اعزام منتهی خواهد شد.

قهرمان سابق تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به حضور اعضای کادرفنی اش در دنیای صربستان گفت: خیلی از مربیان سازنده طی ماه های اخیر تیم ها را در مسابقات برون مرزی و دنیای رده های مختلف همراهی نموده اند. داود گیل نیرنگ، فرزاد ایمان علیزاده، مهدی علیزاده از استان قم و سینا طالب طالبوند در صربستان ما را همراهی می نمایند و از 4 مربی اعزامی، 3 نفر مربی سازنده هستند.

وی در خصوص شرایط آمادگی تیم اعزامی به دنیای امیدها تاکید نمود: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. سال جاری تیم ما کاملا متفاوت هست، تنها مهدی حسن نژاد دوره قبل بوده که برنز امیدهای دنیا را گرفت، بقیه نفرات بار اول شان هست که در امیدها کشتی می گیرند. البته خیلی ها مدعی بزرگسالان هستند. یکی دو کشتی گیر مصدوم داریم که ان شاءالله تا روز مسابقه مصدومیت شان رفع می گردد.

علیزاده که سال 2019 با تیم های ملی نوجوانان و امیدها قهرمان دنیا شد، در انتها گفت: سری پیش مسابقات دنیای امید واقعا سطح بالایی داشت ولی تیم ما اول شد. همه تیم ها با تمام امکانات و تمام مربیان تیم های بزرگسالان شان آمده بودند و کسب نتیجه خیلی برای شان مهم بود. ما هم به صربستان می رویم که دست پر برگردیم. در این مدت تمام کوشش مان را به کار بستیم و به لحاظ بدنی، فنی و روحی روی بچه ها کار کردیم تا یک اتفاق خوب دیگر را برای کشتی رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علیزاده: در پی رقم زدن یک اتفاق خوب دیگر برای کشتی هستیم، موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی به همه ما انگیزه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: در پی رقم زدن یک اتفاق خوب دیگر برای کشتی هستیم، موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی به همه ما انگیزه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید