فیلم غوغای بهاره رهنما در جزیره چابهار ! ، این بار جنجال متفاوت

به گزارش وبلاگ هوانورد، خبرنگاران: بهاره رهنما در چابهار هیاهو به راه انداخت.

فیلم غوغای بهاره رهنما در جزیره چابهار ! ، این بار جنجال متفاوت

بهاره رهنما بازیگر نام آشنای سینما،تئاتر وتلویزیون است. بهاره رهنما به تازگی وارد دنیای کارگردانی هم شده است. بهاره رهنما فیلم بلند عطرهای خالی را کارگردانی نموده است. بهاره رهنما در حوزه زنان مستقل هم فعال است. بهاره رهنما به تازگی یک کارگاه سوزندوزی و یک کتابخانه را در چابهار راه اندازی نموده است.

به گزارش وبلاگ هوانورد، بهاره رهنما بازیگر و کارگردان مشهور ایرانی که به تازگی فراوری فیلم بلند عطرهای خالی را به خاتمه رسانده است درگفت و گو با خبرنگار وبلاگ هوانورد از از احداث سوزندوزی و کتابخانه برای زنان و بچه ها چابهار در استان سیستان و بلوچستان اطلاع داد.

بهاره رهنما با راه اندازی موسسه فرهنگی و هنری سالهاست در حوزه کارآفرینی برای زنان مستقل و سرپرست خانوار با یاری خیرین داخلی و بعضی از ایرانیان مقیم کانادا فعالیت های گسترده ای را شروع نموده است و تا به امروز حدود 15 زن مستقل را تحت نظر خود قرار داده اند اینطور اعلام کرد: موسسه فرهنگی هنری بارانسا را با هدف اشاعه فرهنگ کارآفرینی و کتابخوانی راه انداخته ایم و این روزها خوشحالم که بعنوان سفیر توانمند سازی زنان و دختران سیستان و بلوچستان بالاخره ایده احداث سوزندوزی و کتابخانه برای زنان و بچه ها چابهار به وسیله موسسه فرهنگی هنری من بارانسابه نتیجه رسید، همواره دوست دارم در حیطه امور خیر عملگرا باشم تا شعارگرا!

وی اضافه نمود: در راستای تحقق این رویای شیرین سپاسگزارم از حمایت دوستان و خیرین خوب ایرانی کشور کانادا، بیش از 700 جلد کتاب و ده عدد چرخ خیاطی را تهیه و به چابهار ارسال کردیم.

بهاره رهنما که قرار است روز دوشنبه سفری به شهر چابهار داشته باشد و کارگاه سوزوندوزی و کتابخانه را راه اندازی کند اضافه نمود: این فعالیت در این حد باقی نخواهد ماند و تمام کوشش خود را به کار می بندیم تا بتوانیم شرایط کارآفرینی را برای زنان بیشتری فراهم کنیم.

منبع: رکنا

به "فیلم غوغای بهاره رهنما در جزیره چابهار ! ، این بار جنجال متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم غوغای بهاره رهنما در جزیره چابهار ! ، این بار جنجال متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید