قانون درج قیمت روی تخم مرغ اجرایی شد، هر دانه؛ 1100 تومان

به گزارش وبلاگ هوانورد، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از اجرای قانون الزامی شدن درج قیمت بر روی هر دانه تخم مرغ اطلاع داد.

قانون درج قیمت روی تخم مرغ اجرایی شد، هر دانه؛ 1100 تومان

به گزارش وبلاگ هوانورد به نقل از خبرگزاری مهر، رضا سالمی گفت: درج قیمت به روی هر دانه تخم مرغ مصوب شده و به صورت دستورالعمل به واحدهای فراوریی ابلاغ گشته که می بایست از مبادی فراوری قیمت هر دانه تخم مرغ روی آن درج گردد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: اگر تخم مرغ به صورت فله ای عرضه گردد، باید قیمت هزار و 100 تومان بر روی هر دانه آن درج گردد و اگر عرضه به صورت بسته بندی است، حک قیمت هزار و 200 تومان به روی تک تک تخم مرغ ها الزامی است.

وی گفت: فراورینمایندگان ملزم به رعایت دستورالعمل درج قیمت به روی تخم مرغ ها هستند و اگر این امکان برای خودشان وجود نداشت باید به وسیله واحدهای بسته بندی این اقدام را انجام دهند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران اضافه نمود: فروش تخم مرغ با قیمت بالاتر از آنچه روی آن درج شده تخلف است و بازرسان صنعت و معدن با هرگونه تخلف در این خصوص برخورد می نمایند.

سالمی با اشاره به اینکه در مورد تخم مرغ با مازاد فراوری مواجهیم، گفت: همه صنوف می توانند با مراجعه به سردخانه تهرانپارس تخم مرغ مورد احتیاج خود را با نرخ مصوب شانه ای 29 تا 30 هزار تومان عمده و 32 تا 33 هزار تومان باری خرده فروشی تحویل بگیرند.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه در ایام نزدیک به عید هستیم احتیاج صنایع را نیز با پودر تخم مرغ تأمین نموده ایم و همه متقاضیان می توانند با مراجعه به شرکت پشتیبانی امور دام احتیاج صنایع به پودر تخم مرغ را رفع نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "قانون درج قیمت روی تخم مرغ اجرایی شد، هر دانه؛ 1100 تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون درج قیمت روی تخم مرغ اجرایی شد، هر دانه؛ 1100 تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید