محور اصلی جشنواره های هنری باید دانشجویان باشند

به گزارش وبلاگ هوانورد، هنرمند عرصه موسیقی گفت: اگر محور اصلی برنامه های فرهنگی و به خصوص جشنواره هنری اقشار دانشجویی و اساتید دانشگاهی باشند فعالیت های فرهنگی نه تنها رشد می نماید بلکه دستاوردهای فاخری را به وجود خواهد آورد.

محور اصلی جشنواره های هنری باید دانشجویان باشند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ هوانورد، جمشید جم هنرمند عرصه موسیقی در کنفرانس خبری و آیین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس دانشگاه تهران که صبح امروز در فرهنگستان هنر برگزار گردید، گفت: جشنواره های هنری دانشجویی که در طول سال با عناوین مختلف برگزار می گردد باید دانشجویان و اساتید دانشگاهی به عنوان محور اصلی آنها مشارکت داشته باشند چرا که حضور آنها می تواند بر کیفیت آن بیفزاید.

وی اضافه کرد: اگر در تمامی جشنواره های هنری قشر دانشگاهی محور اصلی برنامه ها باشد عرصه رقابت ایجاد می گردد که نتیجه آن نیز کشف استعدادها و توانمندی های جوانان خواهد شد.

جم اضافه کرد: من معتقدم جشنواره های هنری زمانی می تواند موثر واقع گردد که فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه ها به عنوان یکی از بخش های اصلی جشنواره فعالیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی انجام دهند، درواقع باید به این نکته اشاره کنم که رشد کردن در عرصه فرهنگی باید توسط افراد فرهنگی که همان دانشجویان هستند اتفاق بیفتد. به طوری که در حال حاضر امروز ما نیازمند تغییر و تحول اساسی در حوزه فرهنگی هستیم.

وی توضیح داد: به اعتقاد من رشد و شکوفایی فرهنگی باید به دستان دانشجویان و اساتید دانشگاهی انجام گردد. چرا که تخصص و توانایی آ نها از بسیاری از بخش های فرهنگی قابل توجه است، به طوری که در حال حاضر ما در بسیاری از موضوعات مانند سبک زندگی ایرانی اسلامی، الگوی بانوی انقلابی و اقتصاد مقاومتی دارای جوانان دانشگاهی نخبه ای هستیم که می توانند در این زمینه فعالیت های خوبی را داشته باشند.

وی در پایان گفت: جشنواره هنری دانشجویی ققنوس دانشگاه تهران به عنوان یکی از فعالیت های عرضه فرهنگی می تواند محل مناسبی برای یک جهش و شکوفایی هنری بخصوص برای قشر جوان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها محسوب گردد.

پایانی پیغام/

  • طراحی ویلا

    طراحی ویلا | برای طراحی ویلای دوپلکس مدرن و یا ویلایی کلاسیک با ما همراه باشید.

  • قطار اروپا

    رزرو قطار اروپا | در سیستم رزرو قطارهای اروپا ما با بهترین و ارزانترین قیمت بلیط تهیه کنید.

منبع: خبرگزاری فارس

به "محور اصلی جشنواره های هنری باید دانشجویان باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور اصلی جشنواره های هنری باید دانشجویان باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید