موافقت با احداث یک مجتمع پتروپالایش در مسجدسلیمان

به گزارش وبلاگ هوانورد، وزیر نفت گفت: اجازه و موافقت ایجاد یک مجتمع پتروپالایش در مسجدسلیمان متکی بر گازهای همراه نفت داده شده است و امیدواریم شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

موافقت با احداث یک مجتمع پتروپالایش در مسجدسلیمان

به گزارش وبلاگ هوانورد به نقل از ایسنا، بیژن زنگنه در مراسم افتتاح فاز نخست پتروشیمی مسجدسلیمان که امروز (30 اردیبهشت ماه) با حضور ویدئوکنفرانس رئیس جمهور برگزار گردید، اظهار کرد: در طرح پتروشیمی مسجدسلیمان صندوق بازنشستگی کشوری سرمایه گذار اصلی است.

وی اضافه کرد: از بابت اینکه این طرح پتروشیمی با ظرفیت یک میلیون و 760 هزار تن اوره و آمونیاک و با سرمایه گذاری 850 میلیون دلار در مسجدسلیمان افتتاح می گردد، بسیار شاد هستم. پتروشیمی مسجدسلیمان می تواند صنایع پایین دستی داشته باشد و ارزش محصولات تولیدی این مجتمع سالانه حدود 290 میلیون دلار است.

وزیر نفت گفت: اجازه و موافقت ایجاد یک مجتمع پتروپالایش در مسجدسلیمان متکی بر گازهای همراه نفت نیز داده شده است و امیدواریم شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

وی اضافه کرد: مردم مسجدسلیمان به عنوان منطقه ای که محل تولد صنعت نفت ایران است، احتیاج به سرمایه گذاری دارند و امیدواریم شاهد سرمایه گذاری های بیشتری در این منطقه باشیم.

منبع: جام جم آنلاین

به "موافقت با احداث یک مجتمع پتروپالایش در مسجدسلیمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت با احداث یک مجتمع پتروپالایش در مسجدسلیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید