نت فلیکس یکی از مدیران هیلو رو برای ساخت بازی بزرگ خود جذب کرد

به گزارش وبلاگ هوانورد، در این چند سال اخیر اخبار زیادی حول ورود شرکت نتفلیکس (Netflix) به دنیای گیمینگ وجود دارد. این شرکت توانست موفقیت بسیار خوبی در دنیای فیلم و سریال پیدا کند و حال میخواهد که در دنیای گیمینگ نیز این موفقیت را بدست بیاورد. بحث اصلی اینجاست که نتفلیکس گفته که برای آغاز وارد دنیای گیمینگ روی موبایل خواهد شد.

نت فلیکس یکی از مدیران هیلو رو برای ساخت بازی بزرگ خود جذب کرد

نتفلیکس برای پیشرفت احتیاج به کارمندان خوب دارد. به همین علت تصمیم گرفته تا یکی از سازندگان بازی هیلو اینفینیت (Halo Infinite) به نام جوزف استاتن (Joseph Staten) را استخدام کند. او در زمینه گیمینگ سابقه بسیار زیادی داشته و حال اعلام نموده که نقش کارگردان یک بازی تازه را در نتفلیکس خواهد داشت.

بازی ای که استاتن روی آن کار می نماید هنوز نام و نشان رسمی ندارد. با این حال با توجه به سابقه استاتن امکان دارد در سبک شوتر باشد. همینطور اینکه قرار است روی چندین پلتفرم وجود داشته و یک عنوان اصیل باشد. استاتن در این مورد نوشت:

استاتن سابقه طولانی در دنیای هیلو دارد. در ابتدا او روی عناوین اولیه هیلو با شرکت بانجی همکاری کرد. سپس این بازی را رها نموده و دوباره برای ساخت هیلو اینفینیت به شرکت 343 ملحق شد. جدایی استاتن از 343 چندی پیش اعلام شد. زمانی که مایکروسافت تصمیم گرفت تعداد زیادی از کارمندان خود را از شرکت جدا کند.

اینطور که تعیین است نتفلیکس در پی قوی کردن بخش گیمینگ خود است. در ابتدا گفته شد که این بخش بازی قرار است یک بخش جانبی باشد. با این حال نتلفیکس متوجه پتانسیل بسیار زیاد دنیای گیمینگ شده و تصمیم گرفت تا بیشتر به آن توجه کند. افراد بسیار قدرتمندی در حال ملحق شدن به نتفلیکس بوده و نشان می دهد که این شرکت قرار است یک آغاز بسیار خوب در دنیای گیمینگ داشته باشد.

استاتن یک عضو بسیار مهم برای نتفلیکس است. او سابقه بسیار خوبی در دنیای گیمینگ و سبک شوتر داشته و تجربه زیادی دارد. پس به نوعی نتفلیکس تنها یک شرکت استریم بازی نخواهد بود. بلکه قرار است عناوین با کیفیتی نیز فراوری کند. حال باید دید که در آینده نتفلیکس چه تصمیمی برای بخش گیمینگ خود خواهد گرفت.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ

به "نت فلیکس یکی از مدیران هیلو رو برای ساخت بازی بزرگ خود جذب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نت فلیکس یکی از مدیران هیلو رو برای ساخت بازی بزرگ خود جذب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید