نمایش 10 پویانمایی کانون در جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ

به گزارش وبلاگ هوانورد، خبرگزاری خبرنگاران- کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در حالی نخستین بار با هفتمین جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ همکاری می نماید که بخش ویژه ای از این رویداد هنری به نمایش 10 پویانمایی کانون اختصاص دارد.

نمایش 10 پویانمایی کانون در جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ

به گزارش خبرگزاری وبلاگ هوانورد به نقل از روابط عمومی کانون، این 10 پویانمایی قرار است در یک بخش جداگانه در دو گروه سنی پیش دبستان و دبستان با عنوان فیلم های انیمیشن به نمایش گذاشته گردد.

بر همین اساس، پویانمایی های ماه من ماه ما به کارگردانی محمد ناصری، بزغاله های ابری اثر حمید کریمیان، ماه مهربان ساخته نازنین سبحان سربندی، مو مو به کارگردانی هادی

طبسی و رسول تخت زرین، سگی که مرض داشت اثر پروین تجوید، تن پیچ ساخته سمانه ممتازوند و آواز شب به کارگردانی مشخص صمدی، برای بچه ها پیش دبستانی به نمایش در می آید.

همچنین پویانمایی های قلب مترسک به کارگردانی غلامرضا کزازی، ماهیگیر و بهار اثر سیدحسن سلطانی و کشاورز و ربات به کارگردانی عبدالله علیمراد برای بچه ها دبستانی نمایش داده خواهد شد.

بر اساس این خبر، بر روی سایت این جشنواره نیز امکانی فراهم شده است که بچه ها و خانواده هایشان بتوانند پس از تماشای فیلم نقطه نظر های خود را منعکس نمایند و در سرانجام جشنواره به بهترین نقد خانواده ها جایزه ای به وسیله قرعه کشی اهدا می گردد.

به گفته دبیر جشنواره فیلم های ایران زوریخ، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان مجموعه ای شناخته شده است که دسترسی به گنجینه فرهنگی هنری آن به ارزش های این جشنواره اضافه می نماید.

آقای یدالله داج اضافه کرد: در نظر داریم این فیلم ها را در تمامی مدارس ابتدایی کشور سوییس معرفی کنیم، زیرا محتوای جالبی دارند و علاوه بر این، احتیاج به زیرنویس ندارند.

یادآوری می گردد هر ساله در جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ دو گروه از هیات داوران در بخش های کوتاه و بلند، فیلم های این رویداد هنری را داوری و به برگزیدگان، جایزه استوانه یا منشور طلایی کوروش را اهدا می نمایند.

هفتمین جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ از 5 تا 13 خرداد 1400 (26 می تا 3 ژوئن 2021) به صورت برخط در شهر زوریخ کشور سوئیس برگزار و برگزیدگان آن روز 11 خرداد معرفی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نمایش 10 پویانمایی کانون در جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش 10 پویانمایی کانون در جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید