هوندا هیدروژنی از راه رسید

به گزارش وبلاگ هوانورد، این خودروساز ژاپنی در پی توسعه استفاده از سیستم تازه خود نه تنها برای وسایل نقلیه الکتریکی سلول سوختی (FCEVs)، بلکه وسایل نقلیه تجاری مانند کامیون های سنگین، به عنوان نیروگاه های ثابت و در ماشین آلات ساختمانی است.

هوندا هیدروژنی از راه رسید

شرکت هوندا موتور ژاپن خاطرنشان کرد که فراوری سیستم پیل سوختی هیدروژنی نوی را که به طور مشترک با شرکت جنرال موتورز ساخته شده است، در امسال شروع خواهد نمود و به تدریج فروش خود را در این دهه افزایش خواهد داد تا تجارت هیدروژنی خود را توسعه دهد.

هوندا فروش سالانه حدود 2000 دستگاه از سیستم نو را در اواسط این دهه هدف قرار خواهد داد، این شرکت خاطرنشان کرد که هدف آن افزایش این مقدار به 60 هزار دستگاه در سال 2030 است.

این خودروساز ژاپنی در پی توسعه استفاده از سیستم نو خود نه تنها برای وسایل نقلیه الکتریکی سلول سوختی (FCEVs)، بلکه وسایل نقلیه تجاری مانند کامیون های سنگین، به عنوان نیروگاه های ثابت و در ماشین آلات ساختمانی است.

شینجی آئویاما، مدیر اجرایی ارشد هوندا در جریان یک رویداد شرکت در توکیو به وبلاگ هوانورد گفت که هوندا فراوری سیستم پیل سوختی هیدروژنی را به وسیله سرمایه گذاری مشترک خود با جنرال موتورز در امسال شروع خواهد نمود.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت میخواهد با سیستم نسل بعدی، پایداری بیشتری نسبت به سیستم پیل سوختی قدیمی خود داشته باشد و هزینه ها را تا دو سوم کاهش دهد.

منبع: فرادید

به "هوندا هیدروژنی از راه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوندا هیدروژنی از راه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید