پرسپولیس به دنبال جلوگیری از وقوع اتفاق تکراری برابر نساجی

به گزارش وبلاگ هوانورد، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سه هفته ای که در لیگ برتر به میدان نرفت، باید روز آدینه به مصاف تیم نساجی مازندران برود تا تنها بازی عقب افتاده هفته پنجم به انجام برسد. این ملاقات در استادیوم وطنی قائمشهر برگزار می گردد.

پرسپولیس به دنبال جلوگیری از وقوع اتفاق تکراری برابر نساجی

این 2 تیم در تاریخ لیگ برتر چهار بار به مصاف هم رفته اند که حاصل آن 2 برد برای سرخپوشان تهرانی و 2 تساوی بوده است. نماینده مازندران در 2 فصل قبلی که در بالاترین سطح فوتبال کشورمان بوده پیروز به شکست پرسپولیس نشده است. در تنها بازی جام حذفی هم تیم پرسپولیس با یک گل به رجحان رسید.

نکته جالب توجه در تقابل های این 2 تیم این است که در بازی هایی که در تهران برگزار شده پرسپولیس به رجحان رسیده و در مسابقاتی که نساجی میزبان بوده نتیجه مساوی یک بر یک به دست آمده است. در هر 2 بازی هم تیم نساجی بود که ابتدا پیش افتاد و حریف در ادامه کار را به تساوی کشاند. در ملاقات اول سرمربی نساجی مجید جلالی بود و در دومین بازی محمود فکری کوچینگ تیم را به عهده داشت.

یحیی گل محمدی هم بعد از تساوی در بازی برگشت لیگ نوزدهم، برای بار دوم به عنوان سرمربی پرسپولیس رو در روی تیم اسبقش قرار می گیرد. وحید فاضلی نیز در بازی برگشت فصل قبل یاری مربی نساجی بود. در هر 2 بازی که در مازندران برگزار شده این تیم نساجی بوده که گل اول را زده و در ادامه پرسپولیس جبران مافات نموده است.

در هر چهار بازی قبلی پرسپولیس پیروز به زدن گل شده است. از پنج گلی که سرخپوشان پایتخت نشین به حریف خود زده اند یک گل، گل به خودی بوده است. سروش رفیعی و علی علیپور هم به ترتیب یک و 2 گل زده اند و حالا در پرسپولیس حضور ندارند و تنها وحید امیری است که به نساجی گل زده و همچنان پرسپولیسی است.

در اردوی تیم مازنی، محمد مهدی نظری سابقه گلزنی به پرسپولیس با لباس نساجی را دارد. حامد شیری نیز که گل به خودی زده در این ملاقات بازهم حاضر خواهد بود. اما چهره ویژه مسابقه علی شجاعی است که باید با تیم سابقش پیکار کند. شجاعی در اولین رویارویی 2 تیم از زمین مسابقات اخراج شد.

منبع: فرارو

به "پرسپولیس به دنبال جلوگیری از وقوع اتفاق تکراری برابر نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس به دنبال جلوگیری از وقوع اتفاق تکراری برابر نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید