گل محمدی: فرصت های زیادی به حریف ندادیم ، دستشان به جام نمی رسد برخی حرف ها را می زنند

به گزارش وبلاگ هوانورد، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی صحبت ها جنبه حقوقی دارد و باشگاه باید از آن ها شکایت کند.

گل محمدی: فرصت های زیادی به حریف ندادیم ، دستشان به جام نمی رسد برخی حرف ها را می زنند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ هوانورد، یحیی گل محمدی پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل شهرخودرو در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و گفت: پیش بینی می کردیم که بازی سخت و سنگینی داشته باشیم و این موضوع را به بازیکنان هم گفته بودیم که خدا را شکر بازیکنانم با تمرکز، اتحاد و انگیزه بالا بازی کردند. ذهنیتی که بازیکنانم داشتند برای خود من آموزنده است. رفتار خوبی که قبل از بازی از خودشان نشان دادند برای من مهم بود. شروع خوبی داشتیم و گل های زیبایی هم زدیم. به خوبی به حمله اضافه شدیم و در مجموع بازی سرعت خوبی داشت.

وی ادامه داد: در نیمه دوم حریف برای جبران آمده بود و به بازیکنانم گفته بودم که خطا نکنند که متاسفانه در اولین خطا گل خوردیم. در ادامه بازی را خوب کنترل کردیم و ذهنیت قوی شاگردانم موجب شد که پس از دریافت گل بهم نریزیم. واکنش بازیکنانم بعد از گلی که دریافت کردند خیلی خوب بود و با تمرکز به کار خود ادامه دادند. با انتقال خوب دفاع به حمله گل سوم را زدیم. با وجود اینکه حریف سرسختی داشتیم، اما فرصت های زیادی به آن ها ندادیم. بازی مقابل شهرخودرو واقعاً سخت بود. خوشحالیم که 3 امتیاز را کسب کردیم و دوست داشتیم هواداران هم حضور داشته باشند، اما شیوع ویروس کرونا موجب شد تا آن ها غایب باشند. امیدوارم در ادامه هم بتوانیم به فرایند خوب خود ادامه دهیم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که باتوجه به اختلاف پرسپولیس با حریفان آیا می توان از حالا برای قهرمانی این تیم آماده شد یا خیر، شرح داد: هنوز کار زیادی داریم. در فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که پیش بینی نکرده ایم. تا جام را در دست نگرفته ایم حرف زدن از قهرمانی زود است. هنوز کار داریم و باید به راه خود ادامه دهیم. اینکه فکر کنیم که از حالا قهرمان شده ایم رفتاری غیرحرفه ای است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اینکه چرا خیلی دیر دست به تعویض زد، گفت: وقتی تیم خوب و روان بازی می کند دلیلی برای تعویض وجود ندارد. دلیلی ندارد شکل تیمی خود را خراب کنیم. بازیکنان خوب دفاع می کردند و عملکرد خوبی داشتند. ضمن اینکه در بازی های گذشته زودتر هم تعویض می کردیم.

وی با اشاره به کم بودن مالکیت توپ پرسپولیس در بازی امروز، شرح داد: برخی ها فکر می کنند هرچه تعداد پاس بیشتر باشد می توانیم برنده باشیم، در حالی که هر بازی شرایط خاص خود را دارد. وقتی تیمی زود گل می خورد سعی می کند مالکیت توپ را بالا ببرد تا به دروازه حریف نزدیک شود. ما امروز زود گل زدیم و در ادامه خوب دفاع کردیم. سیستم ما براساس فرایند بازی است و نباید فقط به آمار توجه کرد.

گل محمدی در خصوص تغییر تاکتیک تیمش و حضور وحید امیری در خط حمله، گفت: ما تغییر تاکتیک نداشتیم، بلکه یک جابجایی داشتیم و امیری در خط حمله بازی کرد. امیری امروز خوب بود. ضمن اینکه باید بگویم تمام بازیکنان امروز عالی بودند و می دانستند که از این بازی چه می خواهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات حمیداوی و سرآسیایی درمورد تصمیمات فدراسیون فوتبال بر علیه حریفان پرسپولیس، شرح داد: به نظر من هرکسی هر حرفی می زند باید مدرک بیاورد. اینکه من بگویم قهرمانی فلان تیم در فلان سال مهندسی شده بار حقوقی دارد و باید آن را ثابت کنم. افراد نباید بدون مدرک اظهارنظر کنند. چیزی که من داخل تیم دیدم این است که همه با جان و دل برای این تیم و هواداران کار می کنند و در نهایت مزد زحمت کشیدن های خود را می گیرند.

وی اضافه کرد: ما بازی های با کیفیتی انجام می دهیم و تماشاگران به خوبی از ما حمایت می کنند، اما از قدیم گفته اند گربه دستش به گوشت نمی رسد و می گوید بو می دهد. آقایان دست شان به جام نمی رسد و این حرف ها را مطرح می کنند. این مسائل جنبه حقوقی دارد و باشگاه باید از آن ها شکایت کند و کار را به دادگاه بکشاند. صحبت هایی درمورد نام پرسپولیس شده است؛ همه ما ایرانی هستیم و اگر تاریخ خوانده باشیم می دانیم که پرسپولیس هویت مثال زدنی برای ما ایرانی ها است و خیلی راحت نمی توان درمورد این مسائل صحبت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گل محمدی: فرصت های زیادی به حریف ندادیم ، دستشان به جام نمی رسد برخی حرف ها را می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: فرصت های زیادی به حریف ندادیم ، دستشان به جام نمی رسد برخی حرف ها را می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید