تارتار: طرفداران ذوب آهن شکیبا باشند، جای هیچ نگرانی نیست، هم ما و هم تیم تراکتور در پی 3 امتیاز هستیم

به گزارش وبلاگ هوانورد، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تأکید کرد، تیمش در ملاقات فردا مقابل تراکتور تبریز در پی سه امتیاز است.

تارتار: طرفداران ذوب آهن شکیبا باشند، جای هیچ نگرانی نیست، هم ما و هم تیم تراکتور در پی 3 امتیاز هستیم

به گزارش وبلاگ هوانورد، مهدی تارتار در خصوص ملاقات تیمش مقابل تراکتور تبریز در هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: طبیعتاً با توجه به شکست هر دو تیم در هفته قبل، آنها در این هفته می خواهند به سه امتیاز بازی برسند و این بازی خیلی برای هر دو تیم اهمیت دارد. تیم ما با وجود ارائه یک بازی خوب پیروز نشد مقابل پرسپولیس امتیاز بگیرد و بچه ها شرایط را کاملاً درک می نمایند.

وی در ادامه یادآور شد: در طول هفته از لحاظ فنی و روحی با بچه ها کار کردیم و فکر می کنم این بازی برای بچه های ما متفاوت خواهد بود. انگیزه ای که در بچه ها می بینم من را برای آینده امیدوار می نماید. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و با تمرکز بالا سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره اینکه آیا تیمش محروم و مصدومی برای این بازی دارد، اشاره نمود: خدا را شکر محروم و مصدومی برای این بازی نداریم و همه بازیکنان شرایط خوبی دارند. مقداری یکی از بچه های ما آسیب دیدگی جزئی دارد که فکر می کنم جدی نباشد و مرتفع شود.

تارتار در انتها توضیح داد: می خواهم راجع به طرفداران مان صحبت کنم. آنها از نتایجی که به دست آوردیم خیلی راضی نیستند و من این حق را به آنها می دهم. هر چند سال های گذشته ذوب آهن شرایط بدی داشته است، اما از ما انتظار بیشتری وجود دارد. من از طرفداران می خواهم شکیبا بوده و نگران نباشند. وقتی تیمی خوب بازی می نماید جای هیچ نگرانی نیست. می دانم این ورق بر می شود و از همین بازی فردا بچه ها نشان می دهند که توانایی هر کاری را دارند. امیدوارم طرفداران شکیبا باشند و نگران چیزی نباشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تارتار: طرفداران ذوب آهن شکیبا باشند، جای هیچ نگرانی نیست، هم ما و هم تیم تراکتور در پی 3 امتیاز هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: طرفداران ذوب آهن شکیبا باشند، جای هیچ نگرانی نیست، هم ما و هم تیم تراکتور در پی 3 امتیاز هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید