14 مورد از برترین شهرهای دیدنی بریتانیا

به گزارش وبلاگ هوانورد، مفتخر به داشتن چشم اندازهای متنوع و میراث فرهنگی غنی، بریتانیا جایگاه شهرهای تاریخی، موزه های زیبا و قلعه های قرون وسطی است. بریتانیا، تشکیل شده از کشورهای انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی، مخلوطی از جاذبه های مدرن با چشم اندازهای کهن ارائه می دهد. از شهر پر زرق و برق لندن گرفته تا نواحی روستایی خوش عکس در دریاچه دیستریکت، این لیستی از برترین جاهای دیدنی بریتانیا برای بازدید است. پس با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای معرفی شهرهای دیدنی بریتانیا...

14 مورد از برترین شهرهای دیدنی بریتانیا

لندن

مرکز وسیع انگلستان، لندن از شهرهای تماشای بریتانیا، یک شهر دلربا مملو از تاریخ است جایی که می توانید پارک های سبز زیبا، موزه های دنیای و گالری های هنری را بگردید و هم چنین از تماشای های شناخته شده ای مانند ساعت بیگ بن، کاخ باکینگهام و برج لندن تماشا کنید. در سواحل تایمز قدم بزنید و از تاور بریج و رستوران های پنج ستاره لذت ببرید و یا به میدان ترافالگار رفته و از گالری ملی پرتره بازدید کنید.

ادینبورگ

ادینبورگ یکی از شهرهای مجذوب نماینده اسکاتلند و جاهای تماشای بریتانیا است که برای ساختمان های تاریخی ماندگارش و موزه باشکوه ادینبورگ مشهور است. از ساختمان های گوت ها و شهر کهن که در فهرست یونسکو قرار گرفته است، قبل از بازدید از کاخ سلطنتی لذت ببرید و از تماشا جواهرات ملی اسکاتلند به وجد بیایید یا صحنه پر زرق و برق شب های شهر را زمانی که خورشید غروب می نماید به نظاره بنشینید. مطمئن شوید که از مسیر سلطنتی و کاخ هولی روود تماشا می کنید. خیابان پرنسس نیز برای خرید کردن و غذا خوردن شناخته می گردد.

یورک

یورک از شهرهای تماشای بریتانیا، شهر برج و باروداری با میراث غنی، شهری خوش عکس است که در آن رود فاس و رود اوز به هم برخورد می نمایند. یورک مینستر محل جواهرات شهر است که در آن کلیسای بزرگ سنگی که متعلق به قرن سوم است با آثار هنری برجسته ای پر شده است. دیوارهای شهر در اطراف مرکز شهر قرون وسطایی و کهن، که طول آنها به سه مایل می رسد را نظاره کنید که چشم اندازهای زیبایی بر خیابان شمبلز و ساختمان های چوبی اش دارد.

کورنوال

شما با تماشا 300 مایل ساحل پرباد در کورنوال که با ساحل های دور افتاده و چمنزارهای پر از گل آن دورنمای عالی ای برای یک روز موج سواری ایجاد می نمایند، شگفت زده خواهید شد. محیط دلربای آن روی منظره ها طبیعی اش منعکس شده و هنرمندان برای ایده گرفتن از تپه های شنی، پرتگاه ها و معماری قرون وسطایی آن در آنجا جمع می شوند.

دریاچه دیستریکت

دریاچه دیستریکت از جاهای تماشای بریتانیا که چندین مورد از خوش عکس ترین منظره ها طبیعی در سراسر بریتانیا را ارائه می نماید در شمال غربی انگلستان در شهرستان کامبریا جای گرفته است. مملو از دریاچه ها، کوه ها و تپه ها، دره های سبز و بیشه زارهای وسیع این منطقه به عنوان بهشتی برای عاشقان طبیعت در نظر گرفته می گردد. با راه های پیاده روی به طول 2000 مایل، این منطقه بهتر است با پای پیاده گردش گردد و شما می توانید در شهرها و روستاهای زیبایش به صورت موقت استراحت کنید.

برایتون

این شهر ساحلی مجذوب نماینده با اسکله های بازسازی شده، بازی های خانوادگی و سواحل اصیل بریتانیایی مکان های زیادی برای گردش دارد. از رویال پاویون و بیرونی سبک هندی اش گرفته تا خطوط هوایی مدرن بریتانیایی i360 که شما را تار ارتفاع 450 فوتی در هوا می برند، بچه ها و هم بزرگسالان از این شهر که یکی از شهرهای تماشای بریتانیاست، لذت خواهند برد. در اسکله برایتون چرخ بزنید، سرگرم یک روز قایق سواری شوید و یا یک دوچرخه اجاره کنید و از قسمت های روستایی تپه های سوث داونز تماشا کنید.

وینزر

با فاصله کوتاهی از مرکز شهر لندن، شهر خوش عکس وینزر از جاهای تماشای بریتانیا با بناهای نیمه چوبی و قرون وسطایی که در کنار خیابان های سنگفرش شده جای گرفته اند، قرار گرفته است. در مرکز این شهر قلعه وینزر قرار گرفته که یکی از مشهورترین قلعه ها در بریتانیا ست، جایی که برای یک دوره هزار ساله به عنوان مکانی تابستانی برای خانواده سلطتنتی بریتانیا استفاده می شد. خانواده ها می توانند از جاذبه های استراحتگاه لگولند وینزر که موردپسند بچه ها است لذت ببرند و کسانی که در پی یک روز هیجان انگیز هستند می توانند از رویال اسکوت بازدید نمایند.

کمبریج

کمبریج از شهرهای تماشای بریتانیا، یک شهر دلربای انگلیسی، قرار گرفته در طول رود کم است که تمام امکانات تفریحی و فرهنگی ای که از یک شهر دانشگاهی انتظار می رود را دارد. در طول بزرگترین کلکسیون ساختمان های کهن باقیمانده بریتانیا قدم بزنید جایی که می توانید از معماری گوتی کلیسای کینگز کالج لذت ببرید، در طول رودخانه لی لی کنید یا از زمین های مجذوب نماینده دانشگاه کمبریج تماشا کنید.

آکسفورد

آکسفورد شهری زیبا با جاذبه های زیاد است که در آن می توانید از معماری، تاریخ و فرهنگ شهر بازدید کنید. نگاهی به دانشگاه آکسفورد بیندازید تا صحنه هایی از هری پاتر ببینید، از برج کلیسای دانشگاه بالا بروید تا شهر را از بالا نظاره کنید، سپس موزه پیت ریورز را برای تماشا اشیاء باستانی و قوم شناسی از سراسر دنیا بگردید. قبل از اینکه آنجا را ترک کنید یک نوشیدنی در بار ایگل اند چاید، مکانی که برای دیدار جی.آر.آر تاکین و سی.اس لوئیس معروف است، بنوشید.

بلفاست

بلفاست از زیباترین جاهای تماشای بریتانیا، مرکز ایرلند شمالی، مفتخر به مهمان نوازی گرم ایرلندی و جاذبه های غنی است. از ساختمان تایتانیک برای آشنایی با این کشتی معروف تماشا کنید، از یک مومیایی مصری در موزه اولستر لذت ببرید و سپس برای تماشا گیاهان گرمسیری به باغ های گیاه شناسی بروید. حتما یک تور تاکسی سیاه بگیرید تا نقاشی های دیواری و دیوارهای صلح را ببینید یا از قلعه بلفاست که متعلق به سال 1870 است تماشا کنید.

د کاتزولدز

کاتزولدز زیبا که به عنوان الماس روستایی بریتانیا شناخته می گردد، یکی از گوشه های کشور است که یکی از بیشترین عکس برداری ها از آن انجام می گردد. از این منطقه برای تجربه کردن محیط واقعی زندگی روستایی انگلیس تماشا کنید و از روستاهای خوش ساختش در طول شبکه راهی طولانی اش لذت ببرید. آنجا مکانی عالی برای لذت از محیط بیرون با اسب سواری، دوچرخه سواری و پیاده روی است، و بازارهای کشاورزان و باغ ها به شما گوشه ای از مزه فرهنگ ملی را می چشانند.

لیورپول

شهر لیورپول بیشتر برای ارتباط قوی اش با گروه موسیقی بیتلز شناخته شده است. هرچند هواداران موسیقی به علت تماشای های شهر که مربوط به گروه بیتلز است مانند کلوپ کاورن که این گروه در سال 1961 کار خود را در آنجا شروع کرد، به این شهر کشیده می شوند، دلایل زیاد دیگری برای گردش در آنجا مانند باغ ها و پارک های خوش عکس وجود دارد. شما می توانید از شگفتی های فرهنگی مانند موزه مرزیساید ماری تایم، موزه لیورپول و گالری هنری واکر لذت ببرید.

گلاسگو

گلاسگو، بزرگترین شهر اسکاتلند، برای فرهنگ، سبک و مردم محلی مهمان نوازش دوست داشتنی ست. شما کلکسیونی از موزه ها و گالری های مشهور دنیای را برای گردش پیدا می کنید و معماری زیبای عصر ویکتوریایی، صحنه هنرهای پرشکوه و شب های پرتکاپوی این شهر شما را برای تجربه فضای پر انرژی این شهر وسوسه خواهد نمود. این شهر که به علت ارائه نمایش ها و کنسرت هایش شناخته می گردد، مفتخر به صحنه تاثیرگذار اجراهای موسیقی زنده و معروفش است.

کاردیف

کاردیف، مرکز ولز با ارائه فعالیت های زیاد و بی پایانش شما را تحت تاثیر قرار می دهد. منظره ها خوش عکس بندر کاردیف را دریابید، از فروشگاه های پاساژهای پر زرق و برق بازدید کنید و با تماشا قلعه کاردیف متعلق به قرن یازدهم یک قدم در زمان به عقب برگردید. حتما از ورزشگاه میلنیوم که به عنوان یک تماشای معماری در شهر شناخته می گردد تماشا کنید، جایی که می توانید در طول راه سوغات راگبی ولزی را تهیه کنید.

منبع: همگردی

به "14 مورد از برترین شهرهای دیدنی بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 مورد از برترین شهرهای دیدنی بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید