استارتاپ

شرکت ایلان ماسک کارآزمایی بالینی ایمپلنت مغزی در بیماران فلج شده را شروع می نماید

استارت آپ نورالینک سازنده تراشه های مغزی که ایلان ماسک، میلیارد مشهور صاحب آن است این هفته اعلام که تأیید یک هیات مستقل بازبینی را برای آغاز نخستین کارآزمایی انسانی وسیله کاشتنی برای بیماران فلج مغزی را دریافت نموده است.

30 شهریور 1402

تصاویر ، نوآورانه ترین طرح کمپینگ ، اتاقک بزرگ با دید پانارومایی

اتاقک ام 1 که روی خودروهای وانت نصب می گردد . نسبت به محصولات مشابه در سبک تاپر و کمپر دارای ویژگی های فزونی از جمله فضای داخلی بیشتر و دید پانورامایی است. این اتاقک خودروهای وانت را به یک خودروی نیمه کمپینگ تبدیل می نماید.

4 اسفند 1401

گامی به سوی معکوس کردن روند پیری؛ امید به جوان کردن انسان با پلاسما درمانی

طول عمر یک موش صحرایی ماده به نام سیما با پلاسما درمانی با هدف بازسازی محیط گردش خون پستانداران، افزایش قابل توجهی یافته که امید ها را برای جوان سازی و افزایش طول عمر انسان زنده نموده است.

22 بهمن 1401

افزایش طول عمر انسان با پلاسما درمانی

طول عمر یک موش صحرایی با پلاسما درمانی با هدف بازسازی محیط گردش خون پستانداران، افزایش قابل توجهی یافته است.

22 بهمن 1401

اولین مجوز رباتاکسی تحت حمایت تویوتا موتور صادر شد

اولین مجوز رباتاکسی تحت حمایت تویوتا موتور صادر شد. شرکت پونی ای در ایالات متحده و چین فعال است و فناوری بدون راننده خود را در جاده های عمومی ایالات متحده و چین آزمایش می نماید.

25 خرداد 1401

فراخوان نخستین جایزه ملی زیورآلات و جواهرات ایرانی منتشر شد

ایرنا/ براساس اخبار و گزارش های بدست رسیده، فراخوان نخستین جایزه ملی زیورآلات و جواهرات ایرانی منتشر شد.

2 بهمن 1400

رقابت شرکت های دانش بنیان پیشرو در قاب تلویزیون

تهران (پانا) - تصویربرداری مسابقه تلویزیونی کارویا با هدف شناسایی و رقابت شرکت های برتر حوزه دانش بنیان در قاب تلویزیون به سرانجام رسید.

14 شهریور 1400

7 عاملی که سرمایه گذاران را به کسب وکار شما علاقه مند می کنند

کافیست یک کارآفرین پیدا کنید و بعد کسی را نیز خواهید یافت که به دنبال کسب درآمد است. اگرچه ساخت یک کمپانی کار دشواری به نظر می رسد، یافتن کسی که روی آن کمپانی سرمایه گذاری کند سخت تر است. موسسین کسب وکارها دائما به دنبال ارتباطات درست می گردند، چه موضوع...

9 شهریور 1399

کاهش درآمد شرکت های فناوری با شیوع ویروس کرونا

شیوع ویروس کرونا سبب شد بسیاری از کسب و کارهای حوزه صنعت و فناوری در سراسر دنیا با چالش و کاهش درآمد روبرو شوند. اکنون آنها باید راه حلی برای سازگاری با شرایط جدید بیابند.

13 مرداد 1399

بانک اطلاعاتی استارتاپ ها ایجاد شد

بانک اطلاعاتی استارتاپ های آی سی تی (ICT) با جمع آوری دیتاهای مربوط به بیش از یک هزار و 200 کسب و کار پیروز نوپا با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد شد. در همین رابطه به سراغ مهدی محمدی دبیر این...

22 تیر 1399