آغاز پروازهای جدید لوفتهانزا

به گزارش وبلاگ هوانورد، پروازهای جدید لوفتهانزا از نیمه دوم ماه جون آغاز خواهد شد

ایرلاین های گروه هواپیمایی لوفتهانزا مقاصد جدیدی به برنامه پروازی خود افزودند. پروازهای جدید لوفتهانزا بیشتر بر روی مقاصد گردشگری تابستانی تمرکز دارند و از نیمه دوم ماه جون آغاز خواهند شد.

آغاز پروازهای جدید لوفتهانزا

از 15 جون، لوفتهانزا حدود 20 پرواز داخلی و اروپایی از فرانکفورت و مونیخ به شهرهایی مانند بندر دوبرونیک، فارو، ونیز، ایبیزا، مالاگا، پورتو، اسپلیت، قبرس و بیارا خواهد داشت. با آغاز این پروازها برنامه پروازهای هفتگی لوفتهانزا از 500 پرواز به 900 عدد خواهد رسید.

علاوه بر این، لوفتهانزا پروازهای طولانی راستا از فرانکفورت به قاهره، پکن، شانگهای و سن خوزه (کاستا ریکا) و از مونیخ به سان فرانسیسکو، دهلی، مونترال و سئول خواهد داشت.

همچنین از 15 جون، ایرلاین های اتریشی و بروکسل که پس از اپیدمی پروازهای خود را متوقف کرده بودند، پروازهای سیستمی خود را به ترتیب به 37 و 59 مقصد با جزئیاتی که به زودی منتشر خواهد شد، آغاز خواهند کرد.

هواپیمایی سوئیس سرویس های پروازی خود را با از سرگیری پروازهایش از زوریخ به برندیسی، فلورانس، ناپل، پالرمو، رم، و مقاصد دیگر به ایتالیا افزایش خواهد. همچنین هواپیمایی سوئیس پروازهای خود از ژنو به فارو و نیس را در کنار پروازهای طولانی راستا از سر خواهد گرفت. در همین اثنا، هواپیمایی ادلوایس ایر تا آخر ماه جون، 171 پرواز به 36 مقصد تابستانی خواهد داشت.

هواپیمایی یورو وینگز ناوگان خود را تا اواخر ماه جون دو برابر خواهد کرد و تعداد آن را به 20 فروند ایرباس خواهد رساند و در ادامه 40 مقصد اروپایی به برنامه پروازی خود خواهد اضافه کرد. از میان این مقاصد می توان به مایورکا، سیلت، هرینگدورف، یونان و کرواسی اشاره کرد.

همچنین هواپیمایی ایر دولومیتی نخستین پروازهای خود را از فلورانس به کاتانیا و پالرمو از تاریخ 5 جون و به باری و کالیاری از تاریخ 19 جون آغاز خواهد کرد.

از سرگیری پروازهای لوفتهانزا به همراه برنامه گسترش پروازهای این گروه هواپیمایی که پیشتر اعلام شده بود و رفع محدودیت ها که کشورهای اروپایی بیشتری را به لیست پروازی هواپیمایی لوفتهانزا خواهد اضافه کرد، باعث افزایش پروازهای این شرکت هواپیمایی خواهد شد.

منبع: فلای تودی

به "آغاز پروازهای جدید لوفتهانزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز پروازهای جدید لوفتهانزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید