انتخاب کنید، کوسن رنگی یا گلدوزی و قلاب بافی شده؟؟

به گزارش وبلاگ هوانورد، خانم های باسلیقه، در استفاده از ترکیب رنگ ها در زیبا کردن هرچه بیشتر منزل خود بسیار توانا هستند. شاید ایده های کوسن رنگی، بتواند برای آغاز تزئین منزل با هنر ترکیب رنگ ها مناسب باشد.

انتخاب کنید، کوسن رنگی یا گلدوزی و قلاب بافی شده؟؟

رنگ اصلی ترین عنصر در مشخص زیبایی و چشم نوازی یک ویو یا یک منظره است و تنها با استفاده از همین یک عنصر، می توان دکوراسیون منزل را دگرگون کرد و خانه را به زیباترین نحو آراست.

ایده های کوسن رنگی جالب و ارزان

مبلمان در خانه های امروزی، یکی از اصلی ترین عناصر تشکیل دهنده دکوراسیون منزل است و رنگ و طرح آن ها، در کنار نحوه چیدمانشان می تواند در زیبایی خانه مشخص کننده باشد. اما گران بودن مبلمان شاید دست و پای خیلی از ما را برای تغییر دکوراسیون خانه هایمان می بندد و برای خیلی از ما تقریباً غیر ممکن است که بخواهیم زود به زود مبلمان خانه را عوض کنیم.

اما اصلاً جای نگرانی نیست. می توان به راحتی و با استفاده از کوسن های رنگی و تغییر رنگ روکش مبل ها، آن ها را کاملا تغییر داد و متناسب با دکوراسیون جدید خانه، تزئین کرد. در ادامه مطلب با ایده های کوسن رنگی همراه باشید.

کوسن های رنگی ساده

برای تهیه کوسن رنگی، تنها چیزی که احتیاج دارید، چند متر پارچه یک رنگ در رنگ های مختلف، کمی پشم شیشه یا الیاف و البته اندکی حوصله است! اگر خانه کوچکی دارید یا نسبت به فضای خانه تان، وسایل زیادی در منزل دارید، ایده های کوسن رنگی ساده، می تواند برای شما گزینه خوبی باشد.

شما می توانید رنگ این کوسن ها را با یکدیگر و با رنگ مبل، پرده، فرش، کاغذ دیواری یا حتی رنگ روکش مبل ست کنید و جان تازه ای با خانه تان ببخشید.

خرید 41 مدل لوستر سه شاخه آویزی ویژه برای منزل و دفتر کار مدرن

گلدوزی و قلاب بافی روی کوسن

نمونه دیگری از ایده های کوسن رنگی، کوسن های گلدوزی شده است. اگر قلاب بافی یا گلدوزی جزء هنرهای شماست، پس به راحتی می توانید این کوسن های زیبا را تهیه کنید. فقط کافیست بر روی کوسن هایی با پس زمینه رنگی گلدوزی یا قلاب بافی کنید و با کامواهای رنگی طرح ها و نقش و نگار های زیبا بر روی کوسن ها بیافرینید.

همچنین می توانید از رومیزی های قلاب بافی قدیمی که در منزل دارید برای تزئین کوسن رنگی خود بهره ببرید و یکی از زیباترین ایده های کوسن رنگی را به منزلتان اضافه کنید.. طرح های مختلف را، بر اساس محلی که برای این کوسن ها در نظر گرفته اید، بکشید و گلدوزی کنید. از این کوسن ها می توانید بر روی مبل ها، میز های تزئینی و هر جا که به سلیقه تان است، بهره ببرید.

پارچه های گلدار

از جمله دیگر ایده های کوسن رنگی، می تواند استفاده از پارچه های گلدار باشد. می توانید از پارچه های گلدار یا ترکیبی از طرح های گلدار و ساده بهره ببرید. این پارچه ها می توانند همرنگ پرده یا رومیزی های نزدیک مبل باشند و یا حتی با تابلوی رویوار ست شوند.

همچنین می توانید از ترکیب طرح گلدار برای کوسن و طرح ساده ست شده برای روکش مبل بهره ببرید. برای این کار می توانید از انواع طرح ها، شامل گل های ریز، گل های درشت، طرح های مینیاتوری، طرح های هندسی و اسپورت بهره ببرید و در دکوراسیون منزل تان تغییر اساسی ایجاد کنید. این مورد شاید یکی از زیباترین ایده های کوسن رنگی باشد.

39 مدل بهترین شیر روشویی برای خانه های مدرن و شیک + خرید

همچنین می توانید کوسن ها را در شکل های مختلف درست کنید و بر اساس دکوراسیون منزلتان بچینید.

کوسن های چهل تیکه

این هنر قدیمی ما را یاد مادریزرگ ها می اندازد و شاید یکی از جذاب ترین ایده های کوسن رنگی باشد! تکه دوزی اگر چه اندکی احتیاج به صبر و حوصله دارد، اما هم بسیار کم هزینه است و می توان به راحتی از پارچه ها و لباس های کهنه و دور ریز برای تهیه آن استفاده کرد و هم نتیجه کار بسیار زیبا و چشم نواز است.

استفاده از ایده های کوسن رنگی، روشی ارزان و کاربردی برای تغییر دکوراسیون خانه و زیباتر کردن آن است که می توانید با حداقل هزینه آن را اجرایی کنید و از نتیجه هنر دست خود لذت ببرید.

کوسن های تکه دوزی شده را می توانید در جاهای مختلف خانه، بر اساس دکوراسیون و طرح و رنگ وسایل خانه قرار دهید و جلوه خانه تان را دوچندان کنید.

41 مدل سطل زباله مناسب برای خانه و اداره + خرید

منبع: اتاق

به "انتخاب کنید، کوسن رنگی یا گلدوزی و قلاب بافی شده؟؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب کنید، کوسن رنگی یا گلدوزی و قلاب بافی شده؟؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید