برنامه روز سوم مسابقات جهانی کشتی فرنگی؛ طلای ایران؟

به گزارش وبلاگ هوانورد، سومین روز از مسابقات جهانی کشتی فرنگی امروز در حالی به میزبانی اسلو نروژ پیگیری می گردد که نمایندگان کشورمان در مسابقات مقدماتی سه وزن پایانی میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم، محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم و رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می فرایند.

برنامه روز سوم مسابقات جهانی کشتی فرنگی؛ طلای ایران؟

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان ساموئل جونز از آمریکا و دنیز منیکسه از آلمان می رود. در این وزن 21 نفر حضور دارند.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک پس از استراحت در دور اول در دور دوم با تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن کشتی می گیرد. در این وزن 27 نفر حضور دارند.

در وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با میهایل برادو از مولداوی کشتی می گیرد. وی در صورت پیروزی در این مبارزه در دور دوم به مصاف برنده ملاقات میان آلان ورا گارسیا از آمریکا و تورپان بیسلطان اف از دانمارک می رود. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

مسابقات مقدماتی از ساعت 12 به وقت تهران شروع خواهد شد. بعلاوه امشب محمدهادی ساروی در 97 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم در فینال به رقابت می پردازند. در انتها مسابقات چهار وزن نخست تیم روسیه با 80 امتیاز در صدر واقع شده است و تیم های آذربایجان، ترکیه، ایران و ارمنستان به ترتیب با 66، 40، 40 و 35 امتیاز در صندلی های دوم تا پنجم قرار دارند.

منبع: فرارو

به "برنامه روز سوم مسابقات جهانی کشتی فرنگی؛ طلای ایران؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه روز سوم مسابقات جهانی کشتی فرنگی؛ طلای ایران؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید